dc.contributor.author |
Прилуцька, Тетяна Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-26T09:30:34Z |
|
dc.date.available |
2022-01-26T09:30:34Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6264 |
|
dc.description |
Прилуцька Т. В. Формування соціальних компетентностей молодших школярів у процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3-4 класах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 95 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 95 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 86 джерел. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування й експериментальна апробація змісту й педагогічних умов формування соціальних компетентностей під час навчання у 3-4 класах української мови, літературного читання, вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Об’єкт дослідження: процес навчання мовно-літературної галузі в 3-4 класах. Предмет дослідження: зміст і педагогічні умови, які забезпечують ефективність формування соціальних компетентностей учнів 3-4 класів під час вивчення предметів мовно-літературної галузі. У роботі обґрунтовано педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів 3-4 класів; уточнено шляхи її формування; розроблено і впроваджено в освітній процес моделі формування соціальної компетентності молодших школярів. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 95 pages of printed text. The list of links includes 86 sources. The purpose of the research: theoretical substantiation and experimental approbation of the content and pedagogical conditions of formation of social competencies during teaching in 3-4 grades of Ukrainian language, literary reading, study of the integrated course "I explore the world". Object of research: the process of teaching the language and literature industry in grades 3-4. Subject of research: content and pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the formation of social competencies of students in grades 3-4 during the study of subjects of language and literature. The pedagogical conditions of formation of social competence of pupils of 3-4 classes are substantiated in the work; the ways of its formation are specified; developed and implemented in the educational process a model of formation of social competence of primary school students. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
соціальні компетентності |
uk |
dc.subject |
молодший школяр |
uk |
dc.subject |
початкова освіта |
uk |
dc.subject |
мовно-літературна галузь |
uk |
dc.subject |
social competencies |
uk |
dc.subject |
junior schoolchildren |
uk |
dc.subject |
primary education |
uk |
dc.subject |
language and literary field |
uk |
dc.title |
Формування соціальних компетентностей молодших школярів у процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3-4 класах |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |