Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування соціальних компетентностей молодших школярів у процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3-4 класах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прилуцька, Тетяна Василівна
dc.date.accessioned 2022-01-26T09:30:34Z
dc.date.available 2022-01-26T09:30:34Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6264
dc.description Прилуцька Т. В. Формування соціальних компетентностей молодших школярів у процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3-4 класах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 95 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 95 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 86 джерел. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування й експериментальна апробація змісту й педагогічних умов формування соціальних компетентностей під час навчання у 3-4 класах української мови, літературного читання, вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Об’єкт дослідження: процес навчання мовно-літературної галузі в 3-4 класах. Предмет дослідження: зміст і педагогічні умови, які забезпечують ефективність формування соціальних компетентностей учнів 3-4 класів під час вивчення предметів мовно-літературної галузі. У роботі обґрунтовано педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів 3-4 класів; уточнено шляхи її формування; розроблено і впроваджено в освітній процес моделі формування соціальної компетентності молодших школярів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 95 pages of printed text. The list of links includes 86 sources. The purpose of the research: theoretical substantiation and experimental approbation of the content and pedagogical conditions of formation of social competencies during teaching in 3-4 grades of Ukrainian language, literary reading, study of the integrated course "I explore the world". Object of research: the process of teaching the language and literature industry in grades 3-4. Subject of research: content and pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the formation of social competencies of students in grades 3-4 during the study of subjects of language and literature. The pedagogical conditions of formation of social competence of pupils of 3-4 classes are substantiated in the work; the ways of its formation are specified; developed and implemented in the educational process a model of formation of social competence of primary school students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціальні компетентності uk
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject мовно-літературна галузь uk
dc.subject social competencies uk
dc.subject junior schoolchildren uk
dc.subject primary education uk
dc.subject language and literary field uk
dc.title Формування соціальних компетентностей молодших школярів у процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3-4 класах uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу