dc.contributor.author |
Кочубей, Тетяна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-27T06:26:42Z |
|
dc.date.available |
2022-01-27T06:26:42Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6296 |
|
dc.description |
Кочубей Т. С. Казкотерапія як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 40 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати метод казкотерапії як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: методи і форми використання казки як засобу розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку. У роботі проаналізовано вплив казки на розвиток мовленнєвої творчої діяльності старших дошкільниківу закладі дошкільної освіти; охарактеризовано сутність розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку; визначено шляхи, методи розвитку мовленнєвої творчості у дітей старшого дошкільного віку за допомогою казкотерапії; охарактеризовано методи та форми використання казки у закладі дошкільної освіти. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 40 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the method of fairy tale therapy as a means of developing speech creativity of older preschool children. Object of research: the process of development of speech creativity of older preschool children. Subject of research: methods and forms of using a fairy tale as a means of developing speech creativity of older preschool children. The paper analyzes the influence of fairy tales on the development of speech creativity of senior preschoolers in preschool education; the essence of the development of speech creativity of older preschool children is characterized; identified ways, methods of development of speech creativity in older preschool children with the help of fairy tale therapy; methods and forms of using a fairy tale in a preschool institution are described. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
казка |
uk |
dc.subject |
казкотерапія |
uk |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk |
dc.subject |
мовленнєвий розвиток |
uk |
dc.subject |
fairytale |
uk |
dc.subject |
fairytale therapy |
uk |
dc.subject |
speech development |
uk |
dc.subject |
preschool education institution |
uk |
dc.title |
Казкотерапія як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |