Інституційний репозитарій ЗНУ

Казкотерапія як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кочубей, Тетяна Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-01-27T06:26:42Z
dc.date.available 2022-01-27T06:26:42Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6296
dc.description Кочубей Т. С. Казкотерапія як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 40 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати метод казкотерапії як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: методи і форми використання казки як засобу розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку. У роботі проаналізовано вплив казки на розвиток мовленнєвої творчої діяльності старших дошкільниківу закладі дошкільної освіти; охарактеризовано сутність розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку; визначено шляхи, методи розвитку мовленнєвої творчості у дітей старшого дошкільного віку за допомогою казкотерапії; охарактеризовано методи та форми використання казки у закладі дошкільної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 40 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the method of fairy tale therapy as a means of developing speech creativity of older preschool children. Object of research: the process of development of speech creativity of older preschool children. Subject of research: methods and forms of using a fairy tale as a means of developing speech creativity of older preschool children. The paper analyzes the influence of fairy tales on the development of speech creativity of senior preschoolers in preschool education; the essence of the development of speech creativity of older preschool children is characterized; identified ways, methods of development of speech creativity in older preschool children with the help of fairy tale therapy; methods and forms of using a fairy tale in a preschool institution are described. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject казка uk
dc.subject казкотерапія uk
dc.subject діти дошкільного віку uk
dc.subject мовленнєвий розвиток uk
dc.subject fairytale uk
dc.subject fairytale therapy uk
dc.subject speech development uk
dc.subject preschool education institution uk
dc.title Казкотерапія як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу