Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кочубей, Тетяна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-27T06:26:42Z | |
dc.date.available | 2022-01-27T06:26:42Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6296 | |
dc.description | Кочубей Т. С. Казкотерапія як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 40 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати метод казкотерапії як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: методи і форми використання казки як засобу розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку. У роботі проаналізовано вплив казки на розвиток мовленнєвої творчої діяльності старших дошкільниківу закладі дошкільної освіти; охарактеризовано сутність розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку; визначено шляхи, методи розвитку мовленнєвої творчості у дітей старшого дошкільного віку за допомогою казкотерапії; охарактеризовано методи та форми використання казки у закладі дошкільної освіти. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 40 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the method of fairy tale therapy as a means of developing speech creativity of older preschool children. Object of research: the process of development of speech creativity of older preschool children. Subject of research: methods and forms of using a fairy tale as a means of developing speech creativity of older preschool children. The paper analyzes the influence of fairy tales on the development of speech creativity of senior preschoolers in preschool education; the essence of the development of speech creativity of older preschool children is characterized; identified ways, methods of development of speech creativity in older preschool children with the help of fairy tale therapy; methods and forms of using a fairy tale in a preschool institution are described. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | казка | uk |
dc.subject | казкотерапія | uk |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
dc.subject | мовленнєвий розвиток | uk |
dc.subject | fairytale | uk |
dc.subject | fairytale therapy | uk |
dc.subject | speech development | uk |
dc.subject | preschool education institution | uk |
dc.title | Казкотерапія як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |