UA : Робота викладена на 103 сторінка, 4 рисунка, 7 таблиць. Перелік посилань включає 113 джерел. Об’єкт дослідження – прийняття рішень старшокласниками. Умови сучасного життя, які стрімко змінюються, все частіше призводять до того, що людина змушена переглядати власні настанови, вносити корективи в свою поведінку, пристосовуючись до нових умов існування і здійснюючи всілякі вибори: як прості повсякденні, так і значущі життєві вибори, що визначають її подальший життєвий шлях. Актуальність дослідження обумовлена потребою суспільства у вихованні психологічно зрілих молодих людей, які приймають усвідомлені і узгоджені рішення, за які вони готові нести особистісну відповідальність. Від того, яке рішення буде прийнято юнаками і дівчатами, буде залежати їх подальший життєвий шлях і процеси розвитку суспільства. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає в том, що виявлено та досліджено специфіку прийняття рішень старшокласниками в умовах невизначеності; - розширено, уточнено та доповнено вивчення наступних особистісних утворень: саморегуляція, здатність до прийняття рішень, схильність до ризику, імпульсивність, раціональність;- набуло подальшого розвитку вивчення феномену прийняття рішень, а також уявлення про закономірності та особливості розвитку особистості раннього юнацького віку.
EN : The work is set out on 103 pages, 4 figures, 7 tables. The list of references includes 113 sources. The object of research is decision-making by high school students. The rapidly changing conditions of modern life increasingly lead to the fact that a person is forced to reconsider their own guidelines, make adjustments to their behavior, adapt to new living conditions and make all sorts of choices: both simple everyday and meaningful life choices that determine it. further life path. The relevance of the study is due to the need of society in the education of psychologically mature young people who make informed and consistent decisions for which they are willing to take personal responsibility. Their future life path and processes of society development will depend on the decision made by young men and women. The scientific novelty of the qualification work is that the specifics of decision-making by high school students in conditions of uncertainty are identified and studied; - expanded, clarified and supplemented the study of the following personality formations: self-regulation, decision-making ability, risk-taking, impulsiveness, rationality.