UA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту, містить 15 таблиць, 2 рисунка. Перелік посилань включає 76 джерел. Об’єкт дослідження – прогностичні здібності студентів педагогічних спеціальностей. Мета дослідження: визначити особливості формування умінь та навичок у майбутніх учителів щодо обробки результатів педагогічного експерименту методами непараметричної математичної статистики. Об’єкт дослідження: процес формування умінь та навичок студентів щодо аналізу результатів педагогічного експерименту методами математичної статистики. Предмет дослідження: особливості формування вмінь та навичок аналізу результатів педагогічного експерименту за допомогою непараметричних критеріїв обробки даних. У роботі теоретично проаналізовано особливості формування умінь та навичок у студентів закладів вищої освіти; розглянуто види і методи педагогічних досліджень; вивчено непараметричні методи математичної статистики; проведено дослідження формування умінь та навичок обробки результатів педагогічного експерименту методами непараметричної математичної статистики. Практичне значення дослідження полягає в тому, що робота може бути використана вчителями математики та студентами-практикантами для обробки результатів педагогічних досліджень.
UA : The work is presented on 77 pages of printed text, contains 15 tables, 2 figures. The list of references includes 76 sources. The purpose of research: to determine the features of the formation of skills and abilities of future teachers to process the results of pedagogical experiments using non-parametric mathematical statistics. Object of research: the process of forming students' skills and abilities to analyze the results of a pedagogical experiment using mathematical statistics. Subject of research: features of formation of abilities and skills of analysis of results of pedagogical experiment by means of nonparametric criteria of data processing. The paper theoretically analyzes the features of the formation of skills and abilities of students of higher education institutions; types and methods of pedagogical research are considered; non-parametric methods of mathematical statistics were studied; the research of formation of abilities and skills of processing of results of pedagogical experiment by methods of nonparametric mathematical statistics is carried out. The practical significance of the study is that the work can be used by mathematics teachers and student trainees to process the results of pedagogical research.