Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування мотивації до навчальної діяльності у студентів закладу вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Борисенко, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-01-30T19:29:49Z
dc.date.available 2022-01-30T19:29:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6370
dc.description Борисенко Т. В. Формування мотивації до навчальної діяльності у студентів закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя: ЗНУ, 2021. 114 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 114 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 10 рисунків. Перелік посилань включає 82 джерела. Мета дослідження: розробити тренінг з формування мотивації до навчальної діяльності у студентів закладу вищої освіти та експериментально перевірити його ефективність. Об‘єкт дослідження: мотивація до навчання. Предмет дослідження: формування мотивації до навчальної діяльності у студентів закладу вищої освіти засобами тренінгу. У роботі теоретично обґрунтовано та уточнено сутність понять «мотив» і «мотивація»; проаналізовано підходи до формування мотивації до навчання; надано загальну характеристику розвитку особистості в студентському віці; визначено фактори, що впливають на формування позитивної мотивації до навчання студентів; розроблено тренінг для підвищення мотивації до навчальної діяльності у студентів закладу вищої освіти та експериментально перевірено його ефективність. Практичне значення одержаних результатів полягає в розробці й апробації тренінгу формування мотивації до навчальної діяльності у студентів закладу вищої освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 114 pages of printed text, contains 4 tables, 10 figures. The list of references includes 82 sources. The purpose of the study: to develop training on the formation of motivation for learning activities in students of higher education and experimentally test its effectiveness. Object of research: motivation to learn. Subject of research: formation of motivation for educational activity in students of higher education institutions by means of training. The essence of the concepts "motive" and "motivation" is theoretically substantiated and specified in the work; approaches to the formation of motivation to learn are analyzed; the general characteristic of development of the person at student's age is given; identified factors influencing the formation of positive motivation for student learning; developed training to increase motivation for learning activities in students of higher education and experimentally tested its effectiveness. The practical significance of the obtained results lies in the development and testing of training for the formation of motivation for educational activities in students of higher education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мотив uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject потреби uk
dc.subject навчання uk
dc.subject мотивація навчання uk
dc.subject юність uk
dc.subject навчальна діяльність студентів uk
dc.subject тренінг uk
dc.subject motive uk
dc.subject motivation uk
dc.subject need uk
dc.subject teaching uk
dc.subject learning motivation uk
dc.subject youth uk
dc.subject educational activities of students uk
dc.subject training uk
dc.title Формування мотивації до навчальної діяльності у студентів закладу вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу