Інституційний репозитарій ЗНУ

Методологические проблемы изучения философии образования

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельник, Ольга Євгеніївна
dc.contributor.author Мельник, Ольга Евгеньевна
dc.contributor.author Мelnyk, Olga
dc.date.accessioned 2018-05-03T06:25:17Z
dc.date.available 2018-05-03T06:25:17Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Мельник, О. Е. Методологические проблемы изучения философии образования / О. Е. Мельник // Гуманитарный вестник Запорожской государственной инженерной академии / ред. В. Г. Воронкова. - Запорожье, 2016. - Вып. 65 (2016). - C. 202 - 211 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/637
dc.description.abstract RU : Рассматриваются методологические проблемы философии образования. Автор доказывает, что философия образования - это область междисциплинарных исследований на стыке философии, педагогики и практического образования. Предмет философии образования составляют: решения комплекса гносеологических, философско- антропологических, культурологических, этических и иных проблем вообще, и теоретический поиск в сфере стратегии развития образования, определения ее цели и ценностной основы, принципов формирования содержания образования в частности. uk
dc.description.abstract UA : Розглядаються методологічні проблеми вивчення філософії освіти. Автор доводить, що філософія освіти – це простір міждисциплінарних досліджень на стику філософії, педагогіки, практичної освіти. Предмет філософії освіти складають: рішення комплексу гносеологічних, філософсько-антропологічних, культурологічних, етичних та інших проблем в цілому, а також теоретичний пошук в сфері стратегії розвитку освіти, визначення її цілей і ціннісної основи, принципів формування змісту освіти зокрема. uk
dc.description.abstract EN : The article is concerned with the methodological problems of philosophy of education. The author argues that the philosophy of education belongs to the field of interdisciplinary study at the intersection of philosophy, pedagogy and practical education. The subjects of philosophy of education are: solving a complex epistemological, philosophical and anthropological, cultural, ethical and other problems in general, and the search for a theoretical education development strategy, defining its purpose and value basis, the principles of formation of the content of education in particular. uk
dc.language.iso ru uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject философия образования uk
dc.subject ценность uk
dc.subject гносеология uk
dc.subject антропология uk
dc.subject культурология uk
dc.subject мировоззрение uk
dc.subject філософія освіти uk
dc.subject цінність uk
dc.subject гносеологія uk
dc.subject антропологія uk
dc.subject культурологія uk
dc.subject світогляд uk
dc.subject philosophy of education uk
dc.subject value uk
dc.subject epistemology uk
dc.subject anthropology uk
dc.subject cultural studies uk
dc.subject world view uk
dc.title Методологические проблемы изучения философии образования uk
dc.title.alternative Методологічні проблеми вивчення філософії освіти uk
dc.title.alternative Methodological problems of the philosophy of education uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу