RU : Рассматриваются методологические проблемы философии образования. Автор
доказывает, что философия образования - это область междисциплинарных исследований
на стыке философии, педагогики и практического образования. Предмет философии
образования составляют: решения комплекса гносеологических, философско-
антропологических, культурологических, этических и иных проблем вообще, и
теоретический поиск в сфере стратегии развития образования, определения ее цели и
ценностной основы, принципов формирования содержания образования в частности.
UA : Розглядаються методологічні проблеми вивчення філософії освіти. Автор доводить,
що філософія освіти – це простір міждисциплінарних досліджень на стику філософії,
педагогіки, практичної освіти. Предмет філософії освіти складають: рішення комплексу
гносеологічних, філософсько-антропологічних, культурологічних, етичних та інших проблем
в цілому, а також теоретичний пошук в сфері стратегії розвитку освіти, визначення її
цілей і ціннісної основи, принципів формування змісту освіти зокрема.
EN : The article is concerned with the methodological problems of philosophy of education. The author
argues that the philosophy of education belongs to the field of interdisciplinary study at the
intersection of philosophy, pedagogy and practical education. The subjects of philosophy of
education are: solving a complex epistemological, philosophical and anthropological, cultural,
ethical and other problems in general, and the search for a theoretical education development
strategy, defining its purpose and value basis, the principles of formation of the content of
education in particular.