UA : Робота викладена на 73 сторінках, 3 рисунка, 6 таблиць, . Перелік посилань включає 53 джерела. Об’єкт дослідження – психологічні особливості лояльності працівників. Специфіка роботи організацій в сучасних соціально-економічних умовах полягає в умінні зберегти постійний кадровий склад, забезпечити особистісне зростання працівників і організаційний розвиток компанії. За даними вітчизняних і зарубіжні авторів, саме високий рівень відданості працівників компанії допомагає успішно вирішувати всі ці проблеми.Отже, одним із важливих психологічних чинників забезпечення ефективної діяльності сучасних компанії виступає лояльність працівників компанії та компанії.Особливо актуальною є ця проблема для певного ряду комерційних структур, діяльність яких має певну специфіку (ризикований характер діяльності; відповідальність за безпомилкове здійснення фінансово-грошових операцій; збереження таємниці тощо). Все це обумовлює максимальну концентрацію персоналу на робочому місці та вимагає віддачі зусиль працівників.. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що автором: а) узагальнено теоретичні положення щодо рівня розвитку лояльності у працівників компанії; б) систематизовано взаємозв’язок між рівнем розвитку лояльності працівників компанії та низкою чинників, особлива увага приділена мотивації працівників компанії; в) обґрунтовано технології формування стратегії управління лояльністю персоналу сучасної компанії з урахуванням мотивації працівників.
EN : The work is presented on 73 pages, 3 figures, 6 tables,. The list of links includes 53 sources. The object of research is the psychological features of employee loyalty. The specifics of the work of organizations in modern socio-economic conditions is the ability to maintain a permanent staff, to ensure personal growth of employees and organizational development of the company. According to domestic and foreign authors, it is the high level of commitment of the company's employees that helps to successfully solve all these problems. whose activities have a certain specificity (risky nature of the activity; responsibility for the error of financial and monetary transactions; secrecy, etc.). All this determines the maximum concentration of staff in the workplace and requires the efforts of employees. The scientific novelty of the study is that the author: a) summarizes the theoretical provisions on the level of loyalty in the company's employees; b) systematized the relationship between the level of loyalty of employees and a number of factors, special attention is paid to the motivation of employees; c) the technologies of forming the strategy of personnel loyalty management of a modern company taking into account the motivation of employees are substantiated.