Інституційний репозитарій ЗНУ

Стилі конфліктної поведінки у сфері бізнес-спілкування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Накарякова, Анна Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-01-31T11:11:07Z
dc.date.available 2022-01-31T11:11:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6411
dc.description Накарякова А. О. Стилі конфліктної поведінки у сфері бізнес-спілкування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Т. В. Скрипаченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 94 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 94 сторінок, 8 таблиць, 6 рисунків, 6 додатків. Перелік посилань включає 94 джерела. Об’єкт дослідження: сфера бізнес-спілкування. Оскільки конфлікт є звичним явищем, проблема пошуку підходу для його вирішення є актуальною. Вдома, на роботі, на відпочинку з друзями ми стикаємося з нерозумінням і протидією і часто, не вміючи стримувати себе, доводимо справу до сварки. У сфері бізнес-спілкування конфлікти відбуваються як в великих компаніях, так і в маленьких фірмах, навіть можуть привести до закриття організації. А між тим, багатьох конфліктів і чвар можна було б уникнути, якби людина не тільки користувався вже готовими схемами у конфліктних ситуаціях, але і володіла самою технікою врегулювання конфліктів - знала, як правильно і безболісно вирішити будь-яку нагальну проблему без застосування грубої сили чи протилежного рішення - уникання проблеми. Наукова новизна: розробка тренінгової програми, спрямованої на залагодження конфліктної ситуації. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 94 pages, 8 tables, 6 figures, 6 appendices. The list of links includes 94 sources. Object of research: the field of business communication. Since conflict is commonplace, the problem of finding an approach to resolving it is urgent. At home, at work, on vacation with friends, we face misunderstanding and opposition and often, not being able to restrain ourselves, we bring the case to a quarrel. In the field of business communication, conflicts occur in both large companies and small firms, and may even lead to the closure of the organization. Meanwhile, many conflicts and quarrels could be avoided if a person not only used ready-made schemes in conflict situations, but also had the technique of conflict resolution - knew how to properly and painlessly solve any urgent problem without brute force or the opposite solution is to avoid the problem. Scientific novelty: development of a training program aimed at resolving the conflict situation. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject конфліктологія uk
dc.subject конфлікт uk
dc.subject особистість uk
dc.subject тренінгова програма uk
dc.subject conflictology uk
dc.subject conflict uk
dc.subject personality uk
dc.subject training program uk
dc.title Стилі конфліктної поведінки у сфері бізнес-спілкування uk
dc.title.alternative Styles of conflict behavior in the field of business communication uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу