UA : Робота викладена на 61 сторінка, 1 рисунок. Перелік посилань включає 67 джерел. Об'єкт: навчальний процес в умовах карантину. Оволодіння особистістю загальнолюдськими цінностями неможливе тільки на рівні усвідомлення. У цьому процесі активну роль відіграють емоції. Тому на сучасному етапі розвитку педагогічної науки і шкільної практики суттєвого значення набуває проблема виховання духовної культури особистості та її важливої частини – емоційної культури. Актуальність розробки й вирішення даної проблеми визначається й тим, що вивчення та аналіз шкільної практики засвідчує наявність суперечностей між інтелектуальним та емоційним розвитком особистості, рівнем знань та емоційним сприйняттям учнів. Нерідко інтелектуальне випереджає емоційне. Психологами і педагогами відмічено, що емоційні процеси займають важливе місце у формуванні особистості дитини, а емоційна культура є складовою частиною духовної культури особистості. Емоції допомагають розкрити внутрішній світ людини, впливають на її вчинки, відіграють роль регуляторів людського спілкування. Наукова новизна роботи полягає в тому, що був проведений комплексний аналіз психологічних особливостей емоційного реагування школярів підліткового віку на зміни начального процесу в умовах карантину.
EN : The work is set out on 61 pages, 1 figure. The list of links includes 67 sources. Object: educational process in quarantine conditions. Mastering the individual's universal values is impossible only at the level of awareness. Emotions play an active role in this process. Therefore, at the present stage of development of pedagogical science and school practice, the problem of educating the spiritual culture of the individual and its important part - emotional culture - becomes essential. The urgency of developing and solving this problem is determined by the fact that the study and analysis of school practice shows the contradictions between intellectual and emotional development of personality, level of knowledge and emotional perception of students. Often the intellectual precedes the emotional. Psychologists and educators have noted that emotional processes play an important role in shaping a child's personality, and emotional culture is part of the spiritual culture of the individual. Emotions help to reveal the inner world of man, influence his actions, play the role of regulators of human communication. The scientific novelty of the work is that a comprehensive analysis of the psychological characteristics of the emotional response of adolescents to changes in the initial process in quarantine.