ZNU Institutional Repository

Формування здоровʼязбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Степанюк, Юлія Вадимівна
dc.date.accessioned 2022-01-31T13:20:09Z
dc.date.available 2022-01-31T13:20:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6432
dc.description Степанюк Ю. В. Формування здоровʼязбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 96 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: процес впровадження здоровʼязберігаючих технологій у роботу закладу дошкільної освіти. Предмет: зміст, форми та методи формування здоровʼязбережувальної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування здоровʼязбережувальної компетентності дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО. У роботі проаналізовано стан актуальності проблеми збереження здоровʼя дошкільників; визначено сутність понять «здоровʼя», «здоровʼязбережувальна компетентність», проаналізовано рівень сформованості здоровʼязбережувальної компетентності у дошкільників; обгрунтовано значення використання педагогічної програми з формування здоровʼязбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 82 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. Object of research: the process of implementing health technologies in the work of preschool education. Subject: content, forms and methods of forming health-preserving competence of older preschool children. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical program for the formation of health-preserving competence of older preschool children in the conditions of ZDO. The state of urgency of the problem of preserving the health of preschoolers is analyzed in the work; the essence of the concepts of "health", "health-preserving competence" is determined, the level of formation of health-preserving competence in preschoolers is analyzed; the importance of using the pedagogical program for the formation of health-preserving competence in older preschool children is substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject здоровʼя uk
dc.subject здоровʼязбережувальна компетентність uk
dc.subject заклад дошкільної освіти uk
dc.subject preschool age uk
dc.subject health uk
dc.subject health-preserving competence uk
dc.subject preschool education institution uk
dc.title Формування здоровʼязбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics