dc.contributor.author |
Степанюк, Юлія Вадимівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-31T13:20:09Z |
|
dc.date.available |
2022-01-31T13:20:09Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6432 |
|
dc.description |
Степанюк Ю. В. Формування здоровʼязбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 96 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: процес впровадження здоровʼязберігаючих технологій у роботу закладу дошкільної освіти. Предмет: зміст, форми та методи формування здоровʼязбережувальної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування здоровʼязбережувальної компетентності дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО. У роботі проаналізовано стан актуальності проблеми збереження здоровʼя дошкільників; визначено сутність понять «здоровʼя», «здоровʼязбережувальна компетентність», проаналізовано рівень сформованості здоровʼязбережувальної компетентності у дошкільників; обгрунтовано значення використання педагогічної програми з формування здоровʼязбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 82 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. Object of research: the process of implementing health technologies in the work of preschool education. Subject: content, forms and methods of forming health-preserving competence of older preschool children. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical program for the formation of health-preserving competence of older preschool children in the conditions of ZDO. The state of urgency of the problem of preserving the health of preschoolers is analyzed in the work; the essence of the concepts of "health", "health-preserving competence" is determined, the level of formation of health-preserving competence in preschoolers is analyzed; the importance of using the pedagogical program for the formation of health-preserving competence in older preschool children is substantiated. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
дошкільний вік |
uk |
dc.subject |
здоровʼя |
uk |
dc.subject |
здоровʼязбережувальна компетентність |
uk |
dc.subject |
заклад дошкільної освіти |
uk |
dc.subject |
preschool age |
uk |
dc.subject |
health |
uk |
dc.subject |
health-preserving competence |
uk |
dc.subject |
preschool education institution |
uk |
dc.title |
Формування здоровʼязбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |