dc.contributor.author |
Пономаренко, Тетяна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-01T06:53:26Z |
|
dc.date.available |
2022-02-01T06:53:26Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6436 |
|
dc.description |
Пономаренко Т. М. Розвиток емоційного інтелекту учнів початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021, 85 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 78 джерел. Мета дослідження: розробити, обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність програми розвитку емоційного інтелекту учнів початкової школи. Об’єкт дослідження: процес розвитку емоційного інтелекту учнів початкової школи. Предмет дослідження: зміст, форми та методи розвитку емоційного інтелекту учнів початкової школи.
У роботі проаналізовано теоретико-методологічні підходи до розуміння поняття емоційного інтелекту; охарактеризовано молодший шкільний вік як сенситивний період для розвитку емоційного інтелекту; розглянуто засоби та методи розвитку емоційного інтелекту учнів початкової школи; розроблено та експериментально перевірено програму розвитку емоційного інтелекту учнів початкової школи. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of links includes 78 sources. The purpose of the study: to develop, justify and experimentally test the effectiveness of the program for the development of emotional intelligence of primary school students. Object of research: the process of developing the emotional intelligence of primary school students. Subject of research: content, forms and methods of development of emotional intelligence of primary school students.The paper analyzes the theoretical and methodological approaches to understanding the concept of emotional intelligence; characterized the primary school age as a sensitive period for the development of emotional intelligence; means and methods of developing emotional intelligence of primary school students are considered; a program for the development of emotional intelligence of primary school students was developed and experimentally tested. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
емоції |
uk |
dc.subject |
емоційний інтелект |
uk |
dc.subject |
молодший шкільний вік |
uk |
dc.subject |
емоційна сфера |
uk |
dc.subject |
арттерапія |
uk |
dc.subject |
emotions |
uk |
dc.subject |
emotional intelligence |
uk |
dc.subject |
primary school age |
uk |
dc.subject |
emotional sphere |
uk |
dc.subject |
art therapy |
uk |
dc.title |
Розвиток емоційного інтелекту учнів початкової школи |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |