Інституційний репозитарій ЗНУ

Взаємозв’язок стилів сімейного виховання з проявами агресивності у дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ціник, Яна Леонідівна
dc.date.accessioned 2022-02-01T11:28:06Z
dc.date.available 2022-02-01T11:28:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6469
dc.description Ціник Я. Л. Взаємозв’язок стилів сімейного виховання з проявами агресивності у дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. Ф. Шевченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 103 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 103 сторінка, 5 рисунків, 6 таблиць. Перелік посилань включає 95 джерел. Об’єкт дослідження – прояви агресивності у дітей дошкільного віку. Актуальність дослідження визначена економічними і соціальними змінами, що відбуваються в суспільстві і зачіпають всі сфери життєдіяльності людини. Результати цих соціальних реконструкцій неоднозначні, оскільки призводять не тільки до демократизації суспільства і підвищення ступеня свободи особистості, але й до посилення негативних проявів гострих проблем, пов’язаних зі зростанням насильства, конфліктності і напруженості між людьми. Перевантаженість людини негативними емоціями закономірно веде до появи ворожості, конфліктів, агресії, зокрема, у сімейних взаєминах. Свої негативні емоції батьки часто «виливають» на дітей, «зривають» на них зло. Подібне поводження з дітьми веде до розвитку агресивності, перетворює її в життєвий стиль підростаючої особистості. Від того як складаються відносини дорослого і дитини залежить нервово-психічне і моральне здоров’я особистості майбутньої дорослої людини. Наукова новизна роботи полягає в тому, що виявлено та досліджено взаємозв’язок стилю сімейного виховання з проявами агресивності у дітей старшого дошкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 103 pages, 5 figures, 6 tables. The list of links includes 95 sources. Object of research - manifestations of aggression in preschool children. The relevance of the study is determined by economic and social changes occurring in society and affecting all areas of human life. The results of these social reconstructions are ambiguous, as they not only democratize society and increase individual freedom, but also increase the negative manifestations of acute problems associated with increasing violence, conflict and tension between people. Overload of a person with negative emotions naturally leads to the emergence of hostility, conflict, aggression, in particular, in family relationships. Parents often "pour" their negative emotions on their children, "breaking" evil on them. Such treatment of children leads to the development of aggression, turns it into a lifestyle of a growing individual. The neuropsychological and moral health of the future adult depends on the relationship between an adult and a child. The scientific novelty of the work is that the relationship between the style of family upbringing and manifestations of aggression in older preschool children has been identified and studied. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject взаємозв’язок стилів uk
dc.subject сімейне виховання uk
dc.subject прояви агресивності uk
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk
dc.subject relationship between styles uk
dc.subject family education uk
dc.subject manifestations of aggressiveness uk
dc.subject children of senior preschool age uk
dc.title Взаємозв’язок стилів сімейного виховання з проявами агресивності у дітей старшого дошкільного віку uk
dc.title.alternative Relationship between family upbringing styles and manifestations of aggression in older preschool children uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу