UA : Робота викладена на 72 сторінки, 6 рисунків, 6 таблиць, 1 додаток. Перелік посилань включає 50 джерел. Об’єкт дослідження: вплив стилю управління керівника на соціальну ефективність підприємств автосервісу. Керівництво організацією є істотним компонентом ефективності її управління. У процесі розвитку об’єкта і суб’єкта управління розуміння поняття «керівництво» суттєво змінюється. Результатом цих змін є нова філософія менеджменту, у центрі якої перебуває згода і взаєморозуміння, а не відносини панування і підпорядкування. За цією концепцією до основних факторів керівництва сучасною організацією можна зарахувати такі: підтримка підлеглих, спрямована на виховання в них почуття власної гідності; гармонізація ефективних зв’язків між персоналом фірми; акцент на досягненні групової мети, досконалості в роботі; сприяння ефективній роботі колективу за допомогою різноманітних програм, координації та планування; забезпечення необхідними ресурсами. Стилі керівництва – це звична манера стосунків керівника з підлеглими, ступінь зусиль, які він прикладає, щоб вплинути на них, спонукати їх до досягнення цілей організації, ступінь делегування повноважень, типи влади, які він використовує, та його ставлення до виробничих завдань і людських стосунків у колективі. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вони дозволяють оцінити стиль керівництва і ефективність управлінської діяльності, як з психологічною, так і соціально-економічної сторін в різних підрозділах автопідприємства (Відділ продажів, СТО), а також визначити вплив стилю керівництва на ефективність діяльності організації загалом.
EN : The work is presented on 72 pages, 6 figures, 6 tables, 1 appendix. The list of links includes 50 sources. Object of research: the influence of managerial management style on the social efficiency of car service companies. Management of the organization is an essential component of the effectiveness of its management. In the process of development of the object and the subject of management, the understanding of the concept of "leadership" changes significantly. The result of these changes is a new philosophy of management, at the heart of which is agreement and mutual understanding, rather than the relationship of domination and subordination. According to this concept, the main factors of leadership of a modern organization include the following: support of subordinates, aimed at cultivating in them a sense of self-worth; harmonization of effective relations between the company's staff; emphasis on achieving group goals, excellence in work; promoting the effective work of the team through various programs, coordination and planning; providing the necessary resources. Leadership styles are the usual manner of the leader's relationship with subordinates, the degree of effort he makes to influence them, motivate them to achieve the goals of the organization, the degree of delegation, the types of power he uses, and his attitude to work and human relations in the team. The scientific novelty of the work is that they allow to assess the leadership style and effectiveness of management, both psychological and socio-economic aspects in different divisions of the car company (Sales Department, HUNDRED), as well as to determine the impact of leadership style on the effectiveness of the organization as a whole.