dc.contributor.author |
Тенюх, Діана Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-02T07:13:29Z |
|
dc.date.available |
2022-02-02T07:13:29Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6487 |
|
dc.description |
Тенюх Д. А. Комунікативні стратегії в іспанськомовному рекламному туристичному дискурсі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник О. В. Тєлкова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 69 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Об’єкт дослідження: іспанський туристичний дискурс.
Мета роботи: дослідити та описати специфіку комунікативних стратегій і тактик іспанського рекламного туристичного дискурсу.
Теоретико-методологічні засади: ключові положення туристичного дискурсу (Тарнаєва Л. П., Дацюк В. В., Алікіна Є. Ю., Мішланова С. Л., Овчиннікова М. С., Марія Вітторія Кальві, Панченко О. І., та багато інших), а також комунікативних стратегій в туристичному дискурсі (Іссерс О. С., Вікулова Л. Г., Блігфільдт Б. С., Нагорний І. А. та Шевцов В. О., Пірогова Ю. К., Тюленєва Н. О. та ін.), розроблені в лінгвістиці.
Отримані результати: туристичний дискурс є відносно новим видом дискурсу для дослідження. У наш час він має багато можливостей поширювати інформацію завдяки розвитку Інтернету та мас-медіа.
Комунікативні стратегії і тактики – це одна із найпопулярніших тем дослідження туристичного дискурсу, адже вона є його невід’ємною частиною. За даними дослідження найпоширенішими тактиками, які зустрічаються у туристичних текстах є: тактика створення авторитету, раціональна, позиціонуюча та оптимізуюча тактики. У ході дослідження було з’ясовано, що інформативним видом туристичного дискурсу є сайти-путівники, які містять в собі повну інформацію щодо туристичного місця, яка супроводжується ілюстративно. Буклети об’єднують найважливішу для туриста інформацію, а банери і веб-банери найчастіше повідомляють про актуальні знижки і ціни туристичного напрямку. |
uk |
dc.description.abstract |
IS : El objeto del estudio en este trabajo son las estrategias de comunicación en
el discurso turístico español.
El objetivo consiste en analizar el discurso turístico español.
Meta del trabajo: explorar y describir las particularidades de las estrategias y
tácticas de comunicación del discurso publicitario turístico español.
La base teórica y metodológica: disposiciones clave del discurso turístico
(Tarnaeva L. P., Datsyuk V. V., Alikina E. Y., Mishlanova S. L., Ovchinnikova M.
S., Maria Vittoria Calvi, Panchenko O. I., y muchas otras), así como estrategias
comunicativas en el discurso turístico (Issers O. S., Vikulova L. G., Bligfieldt B.
S., Nagorny I. A. y Shevtsov V. O., Pirogova Y. K., Tyuleneva N. O., etc.),
desarrollado en lingüística.
Resultados: el discurso del turismo es un tipo de discurso relativamente
nuevo para la investigación. Hoy en día, tiene muchas oportunidades para difundir
información a través del desarrollo de Internet y los medios de comunicación.
Las estrategias y tácticas de comunicación son uno de los temas más
populares en el estudio del discurso del turismo, ya que es parte integral del
mismo. Según el estudio, las tácticas más comunes que se encuentran en los textos
turísticos son: las tácticas de creación de autoridad, las tácticas racionales, de
posicionamiento y optimización. El estudio encontró que el tipo de discurso
turístico informativo son los sitios de viajes, que contienen información completa
sobre el lugar turístico, que se acompaña de ilustraciones. Los folletos reúnen la
información más importante para el turista, y los banners y banners web a menudo
informan sobre los descuentos y precios actuales del destino turístico. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
туристичний дискурс |
uk |
dc.subject |
комунікативні стратегії і тактики |
uk |
dc.subject |
тактика створення авторитету |
uk |
dc.subject |
раціональна тактика |
uk |
dc.subject |
позиціонуюча тактика |
uk |
dc.subject |
оптимізуюча тактика |
uk |
dc.subject |
путівник |
uk |
dc.subject |
буклет |
uk |
dc.subject |
банер |
uk |
dc.subject |
discurso turístico |
uk |
dc.subject |
estrategias y tácticas comunicativas |
uk |
dc.subject |
tácticas de creación de autoridad |
uk |
dc.subject |
tácticas racionales, |
uk |
dc.subject |
tácticas de posicionamiento |
uk |
dc.subject |
tácticas de optimización |
uk |
dc.subject |
guía |
uk |
dc.subject |
folleto |
uk |
dc.subject |
baner y web-baner |
uk |
dc.title |
Комунікативні стратегії в іспанськомовному рекламному туристичному дискурсі |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |