Інституційний репозитарій ЗНУ

Комунікативні стратегії в іспанськомовному рекламному туристичному дискурсі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тенюх, Діана Андріївна
dc.date.accessioned 2022-02-02T07:13:29Z
dc.date.available 2022-02-02T07:13:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6487
dc.description Тенюх Д. А. Комунікативні стратегії в іспанськомовному рекламному туристичному дискурсі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник О. В. Тєлкова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 69 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: іспанський туристичний дискурс. Мета роботи: дослідити та описати специфіку комунікативних стратегій і тактик іспанського рекламного туристичного дискурсу. Теоретико-методологічні засади: ключові положення туристичного дискурсу (Тарнаєва Л. П., Дацюк В. В., Алікіна Є. Ю., Мішланова С. Л., Овчиннікова М. С., Марія Вітторія Кальві, Панченко О. І., та багато інших), а також комунікативних стратегій в туристичному дискурсі (Іссерс О. С., Вікулова Л. Г., Блігфільдт Б. С., Нагорний І. А. та Шевцов В. О., Пірогова Ю. К., Тюленєва Н. О. та ін.), розроблені в лінгвістиці. Отримані результати: туристичний дискурс є відносно новим видом дискурсу для дослідження. У наш час він має багато можливостей поширювати інформацію завдяки розвитку Інтернету та мас-медіа. Комунікативні стратегії і тактики – це одна із найпопулярніших тем дослідження туристичного дискурсу, адже вона є його невід’ємною частиною. За даними дослідження найпоширенішими тактиками, які зустрічаються у туристичних текстах є: тактика створення авторитету, раціональна, позиціонуюча та оптимізуюча тактики. У ході дослідження було з’ясовано, що інформативним видом туристичного дискурсу є сайти-путівники, які містять в собі повну інформацію щодо туристичного місця, яка супроводжується ілюстративно. Буклети об’єднують найважливішу для туриста інформацію, а банери і веб-банери найчастіше повідомляють про актуальні знижки і ціни туристичного напрямку. uk
dc.description.abstract IS : El objeto del estudio en este trabajo son las estrategias de comunicación en el discurso turístico español. El objetivo consiste en analizar el discurso turístico español. Meta del trabajo: explorar y describir las particularidades de las estrategias y tácticas de comunicación del discurso publicitario turístico español. La base teórica y metodológica: disposiciones clave del discurso turístico (Tarnaeva L. P., Datsyuk V. V., Alikina E. Y., Mishlanova S. L., Ovchinnikova M. S., Maria Vittoria Calvi, Panchenko O. I., y muchas otras), así como estrategias comunicativas en el discurso turístico (Issers O. S., Vikulova L. G., Bligfieldt B. S., Nagorny I. A. y Shevtsov V. O., Pirogova Y. K., Tyuleneva N. O., etc.), desarrollado en lingüística. Resultados: el discurso del turismo es un tipo de discurso relativamente nuevo para la investigación. Hoy en día, tiene muchas oportunidades para difundir información a través del desarrollo de Internet y los medios de comunicación. Las estrategias y tácticas de comunicación son uno de los temas más populares en el estudio del discurso del turismo, ya que es parte integral del mismo. Según el estudio, las tácticas más comunes que se encuentran en los textos turísticos son: las tácticas de creación de autoridad, las tácticas racionales, de posicionamiento y optimización. El estudio encontró que el tipo de discurso turístico informativo son los sitios de viajes, que contienen información completa sobre el lugar turístico, que se acompaña de ilustraciones. Los folletos reúnen la información más importante para el turista, y los banners y banners web a menudo informan sobre los descuentos y precios actuales del destino turístico. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туристичний дискурс uk
dc.subject комунікативні стратегії і тактики uk
dc.subject тактика створення авторитету uk
dc.subject раціональна тактика uk
dc.subject позиціонуюча тактика uk
dc.subject оптимізуюча тактика uk
dc.subject путівник uk
dc.subject буклет uk
dc.subject банер uk
dc.subject discurso turístico uk
dc.subject estrategias y tácticas comunicativas uk
dc.subject tácticas de creación de autoridad uk
dc.subject tácticas racionales, uk
dc.subject tácticas de posicionamiento uk
dc.subject tácticas de optimización uk
dc.subject guía uk
dc.subject folleto uk
dc.subject baner y web-baner uk
dc.title Комунікативні стратегії в іспанськомовному рекламному туристичному дискурсі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу