UA : Тема роботи – «Інформаційні кампанії в соціальних мережах як
інструмент просування соціально значущих ініціатив».
Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку
використаних джерел та додатків. Основний обсяг роботи 66 сторінок.
Список використаної літератури містить 70 найменувань, викладених на
6 сторінках.
Об'єктом дослідження є інформаційні кампанії в українському
інтернет просторі .
Предметом дослідження є комунікаційні механізми інформаційних
кампаній в соціальних мережах як інструмент просування соціально
значущих ініціатив.
Мета роботи полягає у аналізі інформаційної кампанії в соціальних
мережах як інструмент просування соціально значущих ініціатив громадської
організації зі сприяння сім'ям з дітьми у важкій життєвій ситуації «Лелека».
Реалізація мети передбачає виконання таких завдань:
− Розкрити поняття інформаційних компаній.
− Розібратися в особливостях просування соціально значущих
ініціатив.
− Вивчити особливості контенту соціально значущих ініціатив .
− Дати загальну характеристику громадській організації зі
сприяння сім'ям з дітьми у важкій життєвій ситуації «Лелека».
− Провести аналіз ефективності інформаційних кампаній у
соціальній мережі громадської організації зі сприяння сім'ям з дітьми у
важкій життєвій ситуації «Лелека».
− Визначити шляхи популяризації ВБО «Лелека».
Практична значущість дослідницької роботи полягає в тому, що ця
робота послужить відмінним стартом для подальшого формування позитивного
іміджу громадської організації зі сприяння сім'ям з дітьми у важкій життєвій
ситуації «Лелека».
Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що робота на
прикладі проаналізованих інформаційних кампаній проведених в соціальних
мережах показує ефективність просування соціально значущих ініціатив в
мережі інтернет. Стрімкий розвиток та підвищений інтерес до теоретичних
досліджень інформаційних кампаній в соціальних мережах, для подальшого
використання як основу для нових досліджень й створення альтернативних
методів просування та популяризації проєктів.
EN : Donovska G.S. Information Campaigns in Social Networks as a Tool for
Promoting Socially Significant Initiatives.
It is quite difficult for a modern person to imagine a world without
advertising, PR-processes and information. One of the important aspects of the PR
process is the information campaign, because in the age of information technology
to achieve this goal is especially important factor in the favorable attitude of the
public to the object, which is promoted by the information campaign. Quality
information campaigns should be comprehensive and affect almost all aspects of
the organization. They include at least a few activities. Therefore, their
implementation and communication with target audiences through a variety of
channels requires significant human and financial resources.
The purpose of this work is to analyze the information campaign on social
networks as a tool to promote socially significant initiatives of the public
organization to help families with children in difficult life situations "Stork".
Theoretical research methods - analysis of scientific literature, classification of PR
- tools, generalization of the specifics of the content of groups of competitors.
The scientific novelty of the obtained results is that the work on the example
of the analyzed information campaigns conducted in social networks shows the
effectiveness of promoting socially significant initiatives on the Internet. Rapid
development and increased interest in theoretical research of information
campaigns on social networks, for further use as a basis for new research and the
creation of alternative methods of promoting and promoting projects.