Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Oliinyk, N. M.
dc.contributor.author Олійник, Н. М
dc.contributor.author Олейник, Н. Н.
dc.contributor.author Makarenko, S. M.
dc.contributor.author Макаренко, С. М.
dc.contributor.author Макаренко, С. Н
dc.contributor.author Mustratova, K. O.
dc.contributor.author Мустратова, К. О.
dc.date.accessioned 2018-10-09T07:20:20Z
dc.date.available 2018-10-09T07:20:20Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Oliinyk N. V. Planning of sales of enterprise products in modern realities. / N. M. Oliinyk, S. M. Makarenko, K. O. Mustratova //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 1 (13). - C. 135 - 139 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/866
dc.description.abstract EN : The article outlines the essence of sales, sales activity, and sales planning of the company’s products. The factors influencing sales planning of the enterprise are investigated. The formula for calculating the capacity of the product market in actual measurement is specified. The most common mistakes when drawing up the sales plan for the activities of domestic enterprises in modern realities are distinguished. The work considers the main elements of ensuring the efficient functioning of the sales system in current economic conditions. uk
dc.description.abstract UA : У статті висвітлено сутність збуту, збутової діяльності та планування збуту продукції підприємства. Досліджено фактори, що впливають на планування збуту продукції підприємства. Уточнено формулу розрахунку місткості ринку продукції у натуральному вимірі. Виокремлено найпоширеніші помилки при складанні плану збуту продукції в діяльності вітчизняних підприємств у сучасних реаліях. Розглянуто основні елементи забезпечення ефективного функціонування системи збуту в сучасних умовах господарювання. uk
dc.description.abstract RU : В статье отражена сущность сбыта, сбытовой деятельности и планирования сбыта продукции предприятия. Исследованы факторы, которые влияют на планирование сбыта продукции предприятия. Уточнена формула расчета емкости рынка продукции в натуральном измерении. Выделены наиболее распространенные ошибки при составлении плана сбыта продукции в деятельности отечественных предприятий в современных реалиях. Рассмотрены основные элементы обеспечения эффективного функционирования системы сбыта в современных условиях хозяйствования. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject sales activity uk
dc.subject sales uk
dc.subject sales planning uk
dc.subject marketing policy uk
dc.subject market capacity uk
dc.subject збутова діяльність uk
dc.subject збут продукції uk
dc.subject планування збуту uk
dc.subject збутова політика uk
dc.subject місткість ринку uk
dc.subject сбытовая деятельность uk
dc.subject сбыт продукции uk
dc.subject планирование сбыта uk
dc.subject сбытовая политика uk
dc.subject емкость рынка uk
dc.title Planning of sales of enterprise products in modern realities. uk
dc.title.alternative Планування збуту продукції підприємства у сучасних реаліях. uk
dc.title.alternative Планирование сбыта продукции предприятия в современных реалиях. uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу