EN : The article outlines the essence of sales, sales activity, and sales planning of the company’s products.
The factors influencing sales planning of the enterprise are investigated. The formula for calculating the capacity
of the product market in actual measurement is specified. The most common mistakes when drawing up the
sales plan for the activities of domestic enterprises in modern realities are distinguished. The work considers
the main elements of ensuring the efficient functioning of the sales system in current economic conditions.
UA : У статті висвітлено сутність збуту, збутової діяльності та планування збуту продукції підприємства. Досліджено фактори, що впливають на планування збуту продукції підприємства.
Уточнено формулу розрахунку місткості ринку продукції у натуральному вимірі. Виокремлено найпоширеніші помилки при складанні плану збуту продукції в діяльності вітчизняних підприємств у сучасних реаліях. Розглянуто основні елементи забезпечення ефективного функціонування системи збуту в
сучасних умовах господарювання.
RU : В статье отражена сущность сбыта, сбытовой деятельности и планирования сбыта продукции предприятия. Исследованы факторы, которые влияют на планирование сбыта
продукции предприятия. Уточнена формула расчета емкости рынка продукции в натуральном измерении. Выделены наиболее распространенные ошибки при составлении плана сбыта продукции в деятельности отечественных предприятий в современных реалиях. Рассмотрены основные элементы обеспечения эффективного функционирования системы сбыта в современных условиях хозяйствования.