UA : Робота викладена на 65 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 41 джерело. Об’єкт дослідження: педагогічний супровід соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушенням зору. Предмет дослідження: організаційно-педагогічні умови забезпечення педагогічного супроводу молодших школярів з порушенням зору. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування проблеми організації педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з порушенням зору. У кваліфікаційній роботі розкрито й уточнено сутність базових понять дослідження «особливі освітні потреби», «діти з особливими освітніми проблемами», «супровід», «психолого-педагогічний супровід», «педагогічний супровід», розроблено рекомендації для організації педагогічного супроводу молодших школярів із порушенням зору, які можуть бути використані вчителями початкових класів загальноосвiтнiх закладiв з метою оптимізації навчально-пізнавального та особистісного розвитку молодших школярів.
EN : The work is presented on 65 pages of printed text. The list of references includes 41 sources. Object of research: pedagogical support of socialization of children of primary school age with visual impairment. The subject of the study: organizational and pedagogical conditions for providing pedagogical support for younger schoolchildren with visual impairment. The purpose of the study: theoretical substantiation of the problem of organizing pedagogical support for children of primary school age with visual impairment. In the qualification work, the essence of the basic research concepts "special educational needs", "children with special educational problems", "support", "psychological-pedagogical support", "pedagogical support", developed recommendations for the organization of pedagogical support of younger schoolchildren with disabilities vision, which can be used by primary school teachers of general education institutions in order to optimize the educational and cognitive and personal development of younger schoolchildren.