Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічний супровід дитини молодшого шкільного віку з порушенням зору

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мукомел, Софія Євгенівна
dc.date.accessioned 2022-12-19T11:27:20Z
dc.date.available 2022-12-19T11:27:20Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/8995
dc.description Мукомел С. Є. Педагогічний супровід дитини молодшого шкільного віку з порушенням зору : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Гладиш. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 65 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 65 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 41 джерело. Об’єкт дослідження: педагогічний супровід соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушенням зору. Предмет дослідження: організаційно-педагогічні умови забезпечення педагогічного супроводу молодших школярів з порушенням зору. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування проблеми організації педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з порушенням зору. У кваліфікаційній роботі розкрито й уточнено сутність базових понять дослідження «особливі освітні потреби», «діти з особливими освітніми проблемами», «супровід», «психолого-педагогічний супровід», «педагогічний супровід», розроблено рекомендації для організації педагогічного супроводу молодших школярів із порушенням зору, які можуть бути використані вчителями початкових класів загальноосвiтнiх закладiв з метою оптимізації навчально-пізнавального та особистісного розвитку молодших школярів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 65 pages of printed text. The list of references includes 41 sources. Object of research: pedagogical support of socialization of children of primary school age with visual impairment. The subject of the study: organizational and pedagogical conditions for providing pedagogical support for younger schoolchildren with visual impairment. The purpose of the study: theoretical substantiation of the problem of organizing pedagogical support for children of primary school age with visual impairment. In the qualification work, the essence of the basic research concepts "special educational needs", "children with special educational problems", "support", "psychological-pedagogical support", "pedagogical support", developed recommendations for the organization of pedagogical support of younger schoolchildren with disabilities vision, which can be used by primary school teachers of general education institutions in order to optimize the educational and cognitive and personal development of younger schoolchildren. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject педагогічний супровід uk
dc.subject особливі освітні потреби uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject інклюзія uk
dc.subject pedagogical support uk
dc.subject special educational needs uk
dc.subject development uk
dc.subject inclusion uk
dc.title Педагогічний супровід дитини молодшого шкільного віку з порушенням зору uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу