Інституційний репозитарій ЗНУ

Науково-методичні підходи: доцільність їх використання для оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Денисенко, М. П.
dc.contributor.author Денисенко, Н. П.
dc.contributor.author Denysenko, M. P.
dc.contributor.author Бреус, С. В.
dc.contributor.author Breus, S. V.
dc.date.accessioned 2018-11-06T12:04:49Z
dc.date.available 2018-11-06T12:04:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Денисенко М. П. Науково-методичні підходи: доцільність їх використання для оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти. / М. П. Денисенко, С. В.Бреус //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 4 (16). - C. 28 - 32 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/945
dc.description.abstract UA : У статті здійснено огляд науково-методичних підходів до оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти. Окреслено обмеження їх використання під час оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти. Зазначено, що підхід до оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти має сприяти ліквідації розриву між освітою, наукою та виробництвом та забезпеченню потреб ринку праці, вимог економіки та роботодавців. uk
dc.description.abstract RU : В статье сделан обзор научно-методических подходов к оценке экономической безопасности учреждений высшего образования. Определены ограничения их использования при оценке экономической безопасности учреждений высшего образования. Отмечено, что подход к оценке экономической безопасности учреждений высшего образования должен способствовать ликвидации разрыва между образованием, наукой и производством и обеспечению потребностей рынка труда, требований экономики и работодателей. uk
dc.description.abstract EN : The article is devoted to overview of scientific and methodological approaches to the assessment of economic security, in particular higher education institutions. The limitation of their use in in assessing the economic security of higher education institutions is outlined. It is noted that the approach to assessing the economic security of higher education institutions should help bridge the gap between education, science and production and meet the needs of the labor market, the demands of the economy and employers uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject заклади вищої освіти uk
dc.subject економічна безпека uk
dc.subject економічна безпека ЗВО uk
dc.subject науково-методичні підходи uk
dc.subject учреждения высшего образования uk
dc.subject экономическая безопасность uk
dc.subject экономическая безопасность учреждений высшего образования uk
dc.subject научно-методические подходы uk
dc.subject institutions of higher education uk
dc.subject economic security uk
dc.subject economic security of higher education institutions uk
dc.subject scientific and methodological approaches uk
dc.title Науково-методичні підходи: доцільність їх використання для оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти. uk
dc.title.alternative Научно-методические подходы: целесообразность их использования для оценивания экономической безопасности учреждений высшего образования. uk
dc.title.alternative Scientific and methodological approaches: the feasibility of their use for assessing the economic security of higher education institutions. uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу