Інституційний репозитарій ЗНУ

Креативність та диверсифікація послуг в українському туризмі як умова його сталого розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Войко, Вікторія Романівна
dc.date.accessioned 2022-12-25T11:08:26Z
dc.date.available 2022-12-25T11:08:26Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9478
dc.description Войко В. Р. Креативність та диверсифікація послуг в українському туризмі як умова його сталого розвитку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Л. В. Безкоровайна. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 98 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 98 сторінок, 4 рисунки, 4 таблиці, 83 літературних джерела, 2 додатки. Мета роботи полягає у вивченні особливостей формування нового туристичного продукту на засадах креативності й диверсифікації, а також методів його реалізації. Об’єкт – туристичний продукт. Предмет – дослідження особливостей створення, проєктування та реалізації туристичного продукту на засадах креативності й диверсифікації в діяльності туристичного підприємства у Житомирській області. Методи дослідження: теоретичний аналіз і синтез літературних та фахових наукових джерел, описовий, порівняльний, спостережень та досліджень, метод анкетування та проєктування. Практичне значення: розроблено туристичний проєкт «Палац Терещенків» на засадах креативності й диверсифікації, реалізація якого сприятиме розвитку внутрішнього та в’їздного туризму, підвищенню кількості туристів у Житомирській області, наданню нових робочих місць для фахівців туристичної індустрії та винесенню на Український ринок нового туристичного продукту; який виступатиме як важливий доказ розвитку туризму в Україні в умовах сталого розвитку; Результати дослідження обговорювалися на засіданні кафедри 5 грудня 2022 р., де отримали позитивний відгук, а також були відображені у науковій статті: - Безкоровайна Л., Войко В. Концептуальні основи стратегії розвитку туризму. Збірник наукових праць студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених «Молода наука-2022»: у 5 т. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. Т. 1. С. 186-192. Результати можливо використовувати в дослідженнях з вивчення особливостей створення нового туристичного продукту та методів його реалізації у діяльності туристичних підприємств України. Забезпечить розквіт туристичної індустрії та економічне зростання регіону взагалі відповідно до Стратегії регіонального розвитку Житомирської області на період до 2025 р. в умовах сталого розвитку [73;74;25;33;34]. uk
dc.description.abstract EN : Qualifying paper – 98 pages, 4 images, 4 tables, 83 literature sources, 2 attachments. The work’s objective is to study the peculiarities of the formation of a new tourist product on the basis of creativity and diversification, as well as the methods of its implementation. Object – a tourist product. Subject – the peculiarities of the creation, design and implementation of a tourist product on the basis of creativity and diversification in the activity of a tourist enterprise in the Zhytomyr region. Research methods: theoretical analysis and synthesis of literary and specialized scientific sources, descriptive, comparative, observation and research, questionnaire and design methods. Practical significance: the tourist project "Tereshchenko Palace" was developed on the basis of creativity and diversification, the implementation of which will contribute to the development of domestic and inbound tourism, increase the number of tourists in the Zhytomyr region, provide new jobs for specialists in the tourist industry and bring a new tourist product to the Ukrainian market ; which will act as an important proof of the development of tourism in Ukraine in conditions of sustainable development; The results of the study were discussed at the meeting of the Department on December 5, 2022, where they received positive feedback, and were also displayed in the scientific article: - L. Bezkorovaina , V. Voiko Conceptual bases of tourism development strategy. Collection of scientific works of students, postgraduates, PhD students and young scientists "Young science-2022": in 5 volumes. Zaporizhzhia: ZNU, 2022. Vol. 1. P. 186-192 The results can be used in researches on the study of the peculiarities of the creation of a new tourist product and methods of its implementation in the activities of tourist enterprises of Ukraine. It will ensure the flourishing of the tourist industry and the economic growth of the region in general in accordance with the Regional Development Strategy of the Zhytomyr Region for the period until 2025 in conditions of sustainable development [73;74;25;33;34]. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject туристична послуга uk
dc.subject індустрія туризму uk
dc.subject дивесрифікація uk
dc.title Креативність та диверсифікація послуг в українському туризмі як умова його сталого розвитку uk
dc.title.alternative Creativity and diversification of services in Ukrainian tourism as a condition for its constant development uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу