UA : У роботі досліджено значення, функції та особливості діяльності відділу продажів на підприємстві електронної торгівлі, проаналізовано існуючі проблеми та недоліки в аналітичній підтримці електронної торгівлі у відділі продажів. Проведено дослідження існуючого інструментарію моделювання та методів підтримки прийняття рішень для задач відділу продажів торгівельного підприємства. На основі аналізу джерел даних аналітика відділу продажів побудовано концептуальну модель процесу підтримки прийняття рішень у відділі продажів підприємства електронної торгівлі. Побудовано модель процесу підтримки прийняття рішень відділу продажів на підприємстві електронної торгівлі. Розроблено Інструкцію для аналітика відділу продажів підприємства електронної торгівлі, використання якої дає змогу систематизувати роботу аналітика компанії, а також за рахунок вчасного і оперативного реагування на зміну попиту та організацію закупівлі підвищити економічну ефективність підприємства електронної торгівлі.
EN : The work examines the meaning, functions and features of the sales department
at an e-commerce company, and analyses the existing problems and shortcomings in
the analytical support of e-commerce in the sales department. A study of the existing
modelling tools and decision support methods for the tasks of the sales department of a
trading company was conducted. Based on the analysis of data sources, a sales
department analyst built a conceptual model of the decision support process in the sales department of an e-commerce company. A model of the decision-making support
process of the sales department at the e-commerce enterprise was built. The Instruction
for the analyst of the sales department of the e-commerce enterprise was developed, the
use of which makes it possible to systematize the work of the company's analyst, as
well as to increase the economic efficiency of the e-commerce enterprise due to timely
and prompt response to changes in demand and the organization of procurement.