Інституційний репозитарій ЗНУ

Моделювання процесу підтримки прийняття рішень у відділі продажів підприємства електронної торгівлі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трясорук, Анастасія Андріївна
dc.date.accessioned 2022-12-25T11:38:41Z
dc.date.available 2022-12-25T11:38:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9483
dc.description Трясорук А. А. Моделювання процесу підтримки прийняття рішень у відділі продажів підприємства електронної торгівлі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 051 "Економіка" / наук. керівник Н. К. Максишко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 100 с. uk
dc.description.abstract UA : У роботі досліджено значення, функції та особливості діяльності відділу продажів на підприємстві електронної торгівлі, проаналізовано існуючі проблеми та недоліки в аналітичній підтримці електронної торгівлі у відділі продажів. Проведено дослідження існуючого інструментарію моделювання та методів підтримки прийняття рішень для задач відділу продажів торгівельного підприємства. На основі аналізу джерел даних аналітика відділу продажів побудовано концептуальну модель процесу підтримки прийняття рішень у відділі продажів підприємства електронної торгівлі. Побудовано модель процесу підтримки прийняття рішень відділу продажів на підприємстві електронної торгівлі. Розроблено Інструкцію для аналітика відділу продажів підприємства електронної торгівлі, використання якої дає змогу систематизувати роботу аналітика компанії, а також за рахунок вчасного і оперативного реагування на зміну попиту та організацію закупівлі підвищити економічну ефективність підприємства електронної торгівлі. uk
dc.description.abstract EN : The work examines the meaning, functions and features of the sales department at an e-commerce company, and analyses the existing problems and shortcomings in the analytical support of e-commerce in the sales department. A study of the existing modelling tools and decision support methods for the tasks of the sales department of a trading company was conducted. Based on the analysis of data sources, a sales department analyst built a conceptual model of the decision support process in the sales department of an e-commerce company. A model of the decision-making support process of the sales department at the e-commerce enterprise was built. The Instruction for the analyst of the sales department of the e-commerce enterprise was developed, the use of which makes it possible to systematize the work of the company's analyst, as well as to increase the economic efficiency of the e-commerce enterprise due to timely and prompt response to changes in demand and the organization of procurement. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject електронна торгівля uk
dc.subject підтримка прийняття рішень uk
dc.subject інформаційні технології uk
dc.subject відділ продажів uk
dc.subject бізнес-процеси uk
dc.subject моделювання бізнес-процесів uk
dc.subject e-commerce uk
dc.subject decision-making support uk
dc.subject information technologies uk
dc.subject sales department uk
dc.subject business processes uk
dc.subject business process modeling uk
dc.title Моделювання процесу підтримки прийняття рішень у відділі продажів підприємства електронної торгівлі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу