Інституційний репозитарій ЗНУ

Використання методу проєктів у формуванні писемної англомовної компетентності студентів-філологів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрієць, Анастасія Віталіївна
dc.date.accessioned 2022-12-26T14:56:16Z
dc.date.available 2022-12-26T14:56:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9504
dc.description Андрієць А. В. Використання методу проєктів у формуванні писемної англомовної компетентності студентів-філологів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 55 с. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 55 pages of printed text. The list of references includes 53 sources. The presented paper is dedicated to the analysis of such a topical problem as the use of the project method in the formation of students' written and linguistic competence. Object of research: the method of projects in the study of the English language by students. The subject of research: the process of using the project method. The purpose of the work is to conduct an analysis of the use of the project method in the formation of the written competence of philology students in the process of learning English. It determined the accomplishment of such objectives as: - to determine the general characteristics of students' English language competence - analyze the stages of formation of written competence; - to investigate the peculiarities of the project method in the study of English by students; - conduct an experimental test of the practical use of the project method for the formation of written English language competence of philology students. The scientific novelty of the presented research lies in the improvement of theoretical knowledge about the formation of written English language competence of philology students based on the application of the project method during classes. Approbation of the proposed content-methodical provision of students' education by the method of projects for the formation of English-language written competence involved the implementation of a pedagogical experiment on the basis of the Zaporizhzhya National University. Considering the results of research and experimental work, the design method is the most efficient and effective in teaching and learning English. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 53 джерела, 2 додатки. Об’єкт дослідження: метод проєктів у вивченні англійської мови студентами. Предмет дослідження: процес використання методу проєктів. Мета дослідження: Мета роботи полягає у проведенні аналізу використання методу проєктів у формуванні писемної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення англійської мови. Теоретико-методологічні засади: Для виконання поставлених завдань використано комплекс загальнонаукових та спеціальних методів: системний, діалектичний, системно-структурний, формально-логічний, порівняльний, статистичний, компаративний і логіко-семантичний. За допомогою них проведено комплексний аналіз поставлених завдань та отримано надійні теоретичні, практичні результати, сформульовано висновки роботи. Отримані результати: Апробація запропонованого змістовно методичного забезпечення навчання студентів методом проєктів для формування англомовної писемної компетентності передбачала здійснення педагогічного експерименту на базі Запорізького національного університету. Дані свідчать про ефективність використання проєктів у науково пошуковій діяльності студентів, що доводить позитивна динаміка рівня сформованості писемної англомовної компетентності студентів-філологів. Результати початкового тестування наступні: середній бал у КГ – 3,7, у ЕГ – 4,2. Опісля завершення проєктної роботи проведено підсумкове тестування студентів із наступними результатами: середній бал у КГ – 4,1, у ЕГ – 4,8. Із огляду на результати дослідно-експериментальної роботи, метод проєктування є найефективнішим і дієвим у викладанні та вивченні англійської мови. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject писемна компетенція uk
dc.subject проєкт uk
dc.subject студенти-філологи uk
dc.subject англійська мова uk
dc.subject навчальна діяльність uk
dc.subject competence uk
dc.subject written competence uk
dc.subject project uk
dc.subject philology students uk
dc.subject English language uk
dc.subject educational activity uk
dc.title Використання методу проєктів у формуванні писемної англомовної компетентності студентів-філологів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу