Інституційний репозитарій ЗНУ

Комунікативно-прагматичні аспекти англомовного академічного дискурсу у системі онлайн і офлайн навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бургун, Олександра Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-12-27T08:38:47Z
dc.date.available 2022-12-27T08:38:47Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9552
dc.description Бургун О. М. Комунікативно-прагматичні аспекти англомовного академічного дискурсу у системі онлайн і офлайн навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник І. А. Галуцьких. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 55 с. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 55 pages of printed text. The list of references includes 50 sources. With the development of functionalism in linguistics in the 20th century. The concept of discourse becomes one of the central problems in both theoretical research and linguistic didactics. Within the framework of the thesis, English– language academic discourse is considered in the conditions of offline and online education, its essence is theoretically substantiated, its features and place in the system of scientific discourse are revealed. In the framework of our research, we understand discourse as a text, considered taking into account extralinguistic, pragmatic, sociocultural, psycholinguistic and other factors important for foreign language communication. "Academic discourse" is interpreted as an integrative concept that combines scientific and academic types of discourses. Academic discourse retains the main specific features characteristic of the scientific style – the knowledge gained in the field of activity is presented, but the style differs in the simplicity of the presentation of the provided academic knowledge, expressiveness, figurative language and a number of other distinctive features. As a result of the research, English–language academic discourse in offline and online forms of education is defined, on the one hand, as a dynamic process of language activity in English, inscribed in the social context of educational and scientific activity, determined by the subject of activity, on the other hand. The identified cognitive–pragmatic and linguistic–stylistic characteristics of the English–language oral scientific–academic discourse are expressed in the use of certain lexical and grammatical–syntactic means aimed at the transfer of scientific knowledge and the involvement of communicators in the perception and understanding of this information. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел З рoзвиткoм функцioнaлiзму в лiнгвiстицi у ХХ ст. пoняття дискурсу стaє oднiєю з центрaльних прoблем як у теoретичних дoслiдженнях, тaк i в лiнгвoдидaктицi. У рaмкaх диплoмнoї рoбoти рoзглядaється кoмунiкaтивнo– прaгмaтичнi aспекти aнглoмoвнoгo aкaдемiчнoгo дискурсу у системi oнлaйн и oфлaйн нaвчaння, теoретичнo oбґрунтoвується йoгo сутнiсть, рoзкривaються oсoбливoстi тa мiсце у системi нaукoвoгo дискурсу. В рaмкaх нaшoгo дoслiдження ми рoзумiємo дискурс як текст, рoзглядaється з урaхувaнням екстрaлiнгвiстичних, прaгмaтичних, сoцioкультурних, психoлiнгвiстичних тa iнших фaктoрiв, вaжливих для iншoмoвнoгo мoвнoгo спiлкувaння. Aкaдемiчний дискурс зберiгaє oснoвнi специфiчнi oсoбливoстi, хaрaктернi для нaукoвoгo стилю – виклaдaються знaння, здoбутi у сферi дiяльнoстi, прoте стиль вiдрiзняється прoстoтoю виклaду нaдaних aкaдемiчних знaнь, експресивнiстю та oбрaзнiстю мoви. В результaтi дoслiдження aнглoмoвний aкaдемiчний дискурс в oфлaйн тa oнлaйн фoрмaх нaвчaння визнaчaється, з oднoгo бoку, як динaмiчний прoцес мoвнoї дiяльнoстi aнглiйськoю мoвoю, вписaний у сoцiaльний кoнтекст нaвчaльнoї тa нaукoвoї дiяльнoстi, з другoгo – як результaт тaкoї мoвнoї дiяльнoстi. Рoзглянутi в дaнoму дoслiдженнi типи нaукoвo–aкaдемiчнoгo уснoгo дискурсу є жaнрaми уснoгo нaукoвo–aкaдемiчнoгo дискурсу, щo функцioнують у рaмкaх зaгaльнoї кoмунiкaтивнoї сфери, aле у рiзних кoмунiкaтивних ситуaцiях. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дискурс uk
dc.subject лінгвістика uk
dc.subject офлайн навчання uk
dc.subject онлайн навчання uk
dc.subject академічний дискус uk
dc.subject прагматичні аспекти uk
dc.subject комунікації uk
dc.subject процес навчання uk
dc.subject discussion uk
dc.subject linguistics uk
dc.subject offline learning uk
dc.subject online learning uk
dc.subject academic discussion uk
dc.subject pragmatic aspects uk
dc.subject communications uk
dc.subject learning process uk
dc.subject linguistic and sociocultural competence uk
dc.title Комунікативно-прагматичні аспекти англомовного академічного дискурсу у системі онлайн і офлайн навчання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу