dc.description.abstract |
UA : Дипломна робота – 50 стор., 70 джерел.
Об’єкт дослідження: образ Іспанії в сучасному іспаномовному медіадискурсі.
Мета роботи: дослідити основні лінгвостилістичні засоби вербалізації образу країни в сучасному іспаномовному медіадискурсі.
Теоретико-методологічні засади: термінологічно-понятійну базу роботи складають сучасні дослідження, спрямовані на вивчення понять
«образ», «вербалізація образу країни» та «медіадискурс». В силу їх багатогранності не існує одностайності думок щодо їх визначення. Трактування цих понять привертали увагу таких вітчизняних і зарубіжних дослідників як Жюліа Д., Шведова Н. Ю., Щепанська Х.О, Бусел. В.Т., Габар Н.В., Щурко О.М., Кожемякин Є.О., Хабермас Ю., Велівченко В.Ф.
Отримані результати: як показало наше дослідження, образ Іспанії в іспаномовному медіадискурсі вербалізується, набуваючи як позитивних, так і негативних ознак. Застосування аналізу на лексико-граматичному, синтаксичному та лінгвостилістичних рівнях в рамках моделі «Іспанія як суб'єкт і об'єкт дій», що володіє певними якостями і характеристиками», дало змогу встановити, що актуальний образ Іспанії поєднує в собі характерні риси високорозвиненої і впливової країни, і також держави, яка переживає кризу. Але, не дивлячись на це, актуальний образ Іспанії в сучасному іспанoмовному медіадискурсі вербалізується як могутня країна з домінуючими позитивними рисами. |
uk |