UA : Кваліфікаційна робота викладена на 86 сторінках друкованого тексту,
містить 10 таблиць, 13 рисунків, 2 додатки. Перелік посилань включає 50 джерел,
з них 15 іноземною мовою.
Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової товарної
політики підприємства ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод».
Предметом дослідження є теоретичні та методичні підходи щодо
вдосконалення методів формування маркетингової товарної політики
підприємства ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод».
Мета кваліфікаційної роботи – систематизація наукових,
методологічних і практичних знань із формування маркетингової товарної
політики підприємства ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод».
У процесі дослідження одержано такі наукові результати:
1) проаналізовано теоретичні основи мерчандайзингу у роздрібній
торгівлі;
2) систематизовано недоліки мерчендайзингу продукції досліджуваного
підприємства;
3) обґрунтовано основні недоліки мерчендайзингу продукції
досліджуваного підприємства;
4) удосконалено заходи щодо покращення мерчандайзингу ;
5) проведено аналіз функціонування ПрАТ «Миргородський завод міне ральних вод» та ефективності стимулювання збуту його продукції.
Організація просування в місцях продажу – один із важливих напрямів
комунікаційної діяльності з просування бренда. Для магазину це можливість
збільшення попиту на конкретні марки та групи товарів, оскільки інформація
про продукти, отримана на місці продажу, безпосередньо впливає на
поведінку покупців. На основі аналізу принципів візуального
мерчандайзингу визначаються оптимальні підходи до просування бренда на
споживчому ринку.
EN : The work is presented on 86 pages of printed text, contains 10 tables,
13 figures, 2 annex. The list of referеnces includes 50 sources, 15 of them in foreign
languages. The object of research is the process of formation and implementation of
marketing pricing policy of the PJSC "MYRHOROD MINERAL WATER
PLANT".
The subject of the study is the market of industrial electric cables, factors
influencing it, the main representatives of the PJSC "MYRHOROD MINERAL
WATER PLANT"
The purpose of the qualification work is to systematize theoretical and
methodological and practical aspects of pricing policy formation and to develop
practical recommendations for increasing the efficiency of the marketing pricing
policy of the PJSC "MYRHOROD MINERAL WATER PLANT".
In the process of research, the following scientific results were obtained:
1) the theoretical foundations of merchandising in retail trade are analyzed;
2) systematized the shortcomings of the product merchandising of the
enterprise under study;
3) the main shortcomings of the product merchandising of the enterprise
under study are substantiated;
4) measures to improve merchandising have been improved;
5) an analysis of the merchandising of the products of the enterprise under
study was carried out.
Organization of advancement in the places of sales $ one of important
directions of communication activity from brand advancement. For the shop it is an
increase possibility of demand on concrete brands and groups of commodities, as
information, about products, got in place of sale directly influences on the conduct
of buyers. On the basis of analysis of principles of visual merchandising the
optimum going is determined near advancement of brand at the user market.