Інституційний репозитарій ЗНУ

Стратегічна модель маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрних підприємств.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Латишев, К. О.
dc.contributor.author Латышев, К. А.
dc.contributor.author Latyshev, K. O.
dc.contributor.author Тягун, В. Г.
dc.contributor.author Tiagun, V. G.
dc.date.accessioned 2018-11-07T12:15:04Z
dc.date.available 2018-11-07T12:15:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Латишев К. О. Стратегічна модель маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрних підприємств. / К. О. Латишев, В. Г. Тягун //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 4 (16). - C. 93 - 98 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/958
dc.description.abstract UA : У статті проаналізовано наявні підходи вчених до трактування сутності поняття «стратегія». Проведено ґрунтовний аналіз семантики поняття «конкурентоспроможність», на підставі якого систематизовано наукові підходи до визначення її сутності. Розглянуто алгоритм процесу розроблення і формування стратегічної моделі маркетингового управління. Запропоновано схему групування основних показників конкурентоспроможності агропромислової продукції в умовах розвитку ринку та його інфраструктури з позиції суб’єктивних поглядів виробників та споживачів. Подано модель формування та реалізації стратегії маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрного підприємства, реалізація якої дасть змогу чітко та оперативно виявити слабкі місця та внести зміни в стратегічні та тактичні плани або взагалі змінити деякі напрями діяльності підприємства uk
dc.description.abstract RU : В статье проанализированы существующие подходы ученых к трактовке сущности понятия «стратегия». Проведен подробный анализ семантики понятия «конкурентоспособность», на основании которого систематизированы научные подходы к определению ее сущности. Рассмотрен алгоритм процесса разработки и формирования стратегической модели маркетингового управления. Предложена схема группировки основных показателей конкурентоспосособности агропромышленной продукции в условиях развития рынка и его инфраструктуры с позиции субъективных взглядов производителей и потребителей. Представлена модель формирования и реализации стратегии маркетингового управления конкурентоспособностью аграрного предприятия, реализация которой позволит четко и оперативно выявить слабые места и внести изменения в стратегические и тактические планы или же вообще изменить некоторые направления деятельности предприятия. uk
dc.description.abstract EN : The article analyzes existing approaches of scientists to the interpretation of the essence of the concept of “strategy”. A thorough analysis of the semantics of the concept of “competitiveness” has been carried out on the basis of which the scientific approaches to the definition of its essence are systematized. The algorithm of the process of development and formation of a strategic model of marketing management is considered. The scheme of grouping of the main indices of competitiveness of agro-industrial products in the conditions of development of the market and its infrastructure from the standpoint of subjective views of producers and consumers is proposed. The model of formation and realization of the strategy of marketing management of competitiveness of the agrarian enterprise is presented, realization of which will allow to clearly and promptly identify weaknesses and make changes in strategic and tactical plans or, in general, to change some directions of activity of the enterprise. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject стратегія uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject модель uk
dc.subject аграрні підприємства uk
dc.subject стратегия uk
dc.subject конкурентоспособность uk
dc.subject аграрные предприятия uk
dc.subject strategy uk
dc.subject marketing uk
dc.subject competitiveness uk
dc.subject model uk
dc.subject agribusiness uk
dc.title Стратегічна модель маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрних підприємств. uk
dc.title.alternative Стратегическая модель маркетингового управления конкурентоспособностью аграрных предприятияй. uk
dc.title.alternative Strategic model of marketing management of competitiveness of agrarian enterprises. uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу