Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх журналістів з використанням сучасних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пузир, Дар'я Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-12-28T19:08:41Z
dc.date.available 2022-12-28T19:08:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9706
dc.description Пузир Д. О. Формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх журналістів з використанням сучасних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 70 с. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of references includes 66 sources. The presented paper is dedicated to the process of formation of English-language communicative competence of future journalists in the process of obtaining higher education. Subject of research can be defined as is methods of teaching professionally oriented English-language communicative competence to journalism students using modern teaching technologies. The main aim is to develop, scientifically substantiate and experimentally verify the model of the formation of professionally oriented English-language communicative competence in future journalists. It determined the accomplishment of such objectives as: - to find out the essence of professionally oriented English-language communicative competence and determine the principles of its formation; - to outline the peculiarities of the organization of the process of teaching journalistic students to communicate in English; - to develop a linguistic didactic model of the process of teaching professionally oriented English-language communication of journalist students. Conducting experimental training revealed that the use of innovative learning technologies in classes, in particular game, dialog, and the creation of communicative situations, increases student motivation for learning, promotes the development of curiosity, stimulates students to active speech activity, allows, on the one hand, to individualize learning, providing an opportunity everyone can choose a speech behavior, on the other hand, it creates conditions for the development of group work, developing the ability to find a common solution. All this, in turn, leads to an increase in the level of formation of communicative competence. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 66 джерел. Об’єктом дослідження є процес навчання англомовної комунікативної компетенції майбутніх журналістів в процесі здобуття вищої освіти. Предмет дослідження – методика навчання професійно орієнтованої англомовної комунікативної компетенції у студентів-журналістів з використанням сучасних технологій навчання. Мета – розробити лінгводидактичну модель формування професійно орієнтованої англомовної комунікативної компетенції у майбутніх журналістів. Теоретико-методологічні засади становлять: положення теорії педагогічної діяльності (В. Бондар, Р. Гуревич, Н. Кузьміна); теорії взаємодії культур (В. Біблер, А. Тойнбі, О. Шпенглер та ін.), положення фахової підготовки майбутнього спеціаліста (Н. Бутенко, І. Зязюн, О. Виговська, Н. Волкова, В. Давидова, М. Зажирко, І. Когут, Л. Нечипоренко, С. Коваль та ін.); законодавчі документи з проблеми гуманізації і гуманітаризації освіти та значення державної та іноземних мов у цьому процесі. Отримані результати. Проведення дослідного навчання виявило, що використання на заняттях інноваційних технологій навчання, зокрема ігрових, діалогових, створення комунікативних ситуацій, підвищує мотивацію студентів до навчання, сприяє розвитку цікавості, стимулює студентів до активної мовленнєвої діяльності, дозволяє, з одного боку, індивідуалізувати навчання, надаючи можливість кожному обрати мовленнєву поведінку, з іншого – створює умови для розвитку групової роботи, розвиваючи здатність знайти спільне рішення. Все це, в свою чергу, веде до підвищення рівня сформованості комунікативної компетенції. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комунікативна компетентність uk
dc.subject компоненти uk
dc.subject майбутні журналісти uk
dc.subject метод кейсів uk
dc.subject метод сценарію uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject технологія навчання uk
dc.subject веб-квест uk
dc.subject communicative competence uk
dc.subject components uk
dc.subject future journalists uk
dc.subject case method uk
dc.subject storyline method uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject teaching technology uk
dc.subject web quest uk
dc.title Формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх журналістів з використанням сучасних технологій uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу