Інституційний репозитарій ЗНУ

Методика використання креолізованих текстів для формування іншомовної компетенції у письмі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чернобай, Валерія Русланівна
dc.date.accessioned 2022-12-29T07:34:07Z
dc.date.available 2022-12-29T07:34:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9713
dc.description Чернобай В. Р. Методика використання креолізованих текстів для формування іншомовної компетенції у письмі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. О. Надточій. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 50 с. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 50 pages of printed text. The list of references includes 55 sources. The presented paper is dedicated to the formation of written communication skills in English lessons in senior high school classes. Subject of research can be defined as the peculiarities of using authentic creolized texts as a means of forming written communication skills. The main aim is to develop and experimentally test the effectiveness of a system of exercises for the formation of written speech skills based on creolized texts (comics) in senior high school classes. It determined the accomplishment of such objectives as: 1) clarify the concepts of "creolized text" and "comics"; 2) to consider the didactic potential of the creolized text in teaching English; 3) to understand the problems of perception and understanding of creolized texts; 4) prove the effectiveness of using the developed exercises using creolized texts as a means of teaching foreign language written speech. The use of comics in the educational field has its advantages, including: facilitating the educational process, its accessibility, encouraging students to actively participate in class work and, as a result, increasing motivation in the classroom and improving academic performance; development of imagination, ensuring high quality long-term memorization of what has been learned, transfer of universal values, deepening of interest in the subject and development of writing skills. Pupils not only enjoy working with the creolized text, perform tasks according to its content, but also use dialogic communication based on images (illustrations) to create a speech situation close to the authentic one. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 55 джерел. Об'єкт дослідження – формування навичок писемного мовлення на уроках англійської мови в старших класах середньої школи. Предмет дослідження – особливості використання автентичних креолізованих текстів як засобу формування навичок писемного мовлення. Мета дослідження – розробити та експериментально перевірити ефективність системи вправ з формування навичок письмового мовлення на основі креолізованих текстів (коміксів) в старших класах середньої школи. Теоретико-методологічні засади становлять роботи з теорії комунікації (А. Грицева, Н. Драган-Іванець, Н. Лютянська), основ педагогічної діяльності (В. Бондар, Р. Гуревич, Н. Кузьміна); із застосування коміксів в навчальному процесі (С. Макклауд, В. Колосова, Д. Олишанський, Л. Остапенко, О. Соловйова), законодавчі документи з проблеми гуманізації і гуманітаризації освіти та значення державної та іноземних мов у цьому процесі. Отримані результати. Використання коміксів в освітній галузі має свої переваги, серед яких: полегшення навчального процесу, його доступність, заохочення учнів до активної участі в класній роботі і, як наслідок, посилення мотивації в класі та покращення академічної успішності; розвиток уяви, забезпечення якісного довготривалого запам’ятовування вивченого, передача загальнолюдських цінностей, поглиблення інтересу до предмету і розвиток навичок письма. Учні не лише із задоволенням працюють із креолізованим текстом, виконують завдання за його змістом, але й далі за допомогою діалогічного спілкування на основі зображень (ілюстрацій) створюють мовленнєву ситуацію, близьку до автентичної. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject вправа uk
dc.subject іншомовна письмова компетенція uk
dc.subject комікс uk
dc.subject креолізований текст uk
dc.subject навичка uk
dc.subject середня школа uk
dc.subject старша ланка uk
dc.subject exercise uk
dc.subject foreign language competence in writing uk
dc.subject comics book uk
dc.subject creolized text uk
dc.subject skill uk
dc.subject secondary school uk
dc.subject senior level uk
dc.title Методика використання креолізованих текстів для формування іншомовної компетенції у письмі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу