UA : Кваліфікаційна робота викладена на 104 сторінках друкованого тексту,
містить 9 таблиць, 17 рисунків. Перелік посилань включає 45 джерел,
з них 18 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес формування стратегій міжнародного
маркетингу для сучасних підприємств.
Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо
формування стратегій міжнародного маркетингу для сучасних підприємств.
Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових,
методологічних та практичних знань з формування стратегій міжнародного
маркетингу для сучасних підприємств.
У процесі дослідження одержано такі наукові результати:
1) розглянуто сутність, зміст та складові стратегій міжнародного
маркетингу;
2) проаналізувано сучасні стратегії в міжнародному маркетингу;
3) досліджено процес формування міжнародної маркетингової
стратегії;
4) проаналізувано основні тенденції розвитку світового ринку
інформаційних технологій;
5) досліджено потенціал галузі ІТ – технологій України»;
6) здійснена оцінка готовность українських ІТ-компанії до виходу на
світовий ринок інформаційних технологій;
7) запропонувано удосконалення комплексу міжнародного
маркетингу українських ІТ-компаній;
8) розроблено практичні аспекти експертної оцінки ступеня
готовності українських ІТ-компаній до виходу на світовий ринок
інформаційних технологій.
Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово
– економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін.
Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано
методичний підхід до формування комплексу міжнародного маркетингу
українських ІТ-компаній при їх виході на світовий ринок інформаційних
технологій, згідно з яким класичний комплекс міжнародного маркетингу
вважається найбільш оптимальною моделлю, яка потребує не радикальної
модернізації, а відповідної адаптації до особливостей світового ринку
інформаційних технологій, поведінки споживачів і специфіки ІТ-компанії.
Результати дослідження можуть бути використані підприємствами,
зокрема формування стратегій міжнародного маркетингу.
EN : The work is presented on 104 pages of printed text, contains 9 tables,
17 figures. The list of referеnces includes 45 sources, 18 of them in foreign
languages. The object of the study is the process of forming international marketing
strategies for modern enterprises.
The subject of the study is theoretical and methodological approaches to the
formation of international marketing strategies for modern enterprises.
The purpose of the master's thesis is to systematize scientific,
methodological and practical knowledge on the formation of international
marketing strategies for modern enterprises.
In the course of the research the following scientific results were obtained:
1) the essence, content and components of international marketing strategies
are considered;
2) modern strategies in international marketing are analyzed;
3) the process of forming an international marketing strategy was
investigated;
4) the main trends in the development of the world market of information
technologies are analyzed;
5) the potential of the IT - technologies industry of Ukraine was
investigated";
6) the readiness of Ukrainian IT companies to enter the world market of
information technologies was evaluated;
7) improvement of the international marketing complex of Ukrainian IT
companies is proposed;
8) practical aspects of expert assessment of the degree of readiness of
Ukrainian IT companies to enter the world market of information technologies
have been developed.
Methods of research: logical generalization, deductive, financial and
economic and statistical analysis, comparison, summary, etc.
The scientific novelty of the research lies in the fact that a methodical
approach to the formation of the international marketing complex of Ukrainian IT
companies when they enter the world market of information technologies is
proposed, according to which the classical complex of international marketing is
considered the most optimal model, which requires not radical modernization, but
appropriate adaptation to the peculiarities of the world market of information
technologies, consumer behavior and the specifics of the IT company.
The results of the research can be used by enterprises, in particular, the
formation of international marketing strategies.