Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами ігрових технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Проторенко, Ірина Петрівна
dc.date.accessioned 2022-12-31T14:29:38Z
dc.date.available 2022-12-31T14:29:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9936
dc.description Проторенко І. П. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами ігрових технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 54 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати проблему розвитку емоційного інтелекту молодших школярів засобами ігрових технологій в контексті реформи Нової української школи. Об’єктом дослідження: розвиток емоційного інтелекту дітей молодшого шкільного віку. Предмет дослідження: ігрові технології як засіб розвитку емоційного інтелекту дітей молодшого шкільного віку. У кваліфікаційній роботі проаналізовано проблему емоційного інтелекту у наукових дослідженнях; визначено вікові особливості розвитку емоційного інтелекту молодших школярів; обґрунтовано шляхи розвитку емоційного інтелекту молодших школярів; запропоновано діагностичний інструментарій для визначення рівня емоційного інтелекту молодших школярів; надано методичні рекомендації щодо застосування ігрових технології для розвитку емоційного інтелекту молодших школярів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 54 pages of printed text. The list of references includes 64 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the problem of the development of emotional intelligence of younger schoolchildren by means of game technologies in the context of the reform of the New Ukrainian School. The object of the study: the development of emotional intelligence of children of primary school age. The subject of the study: game technologies as a means of developing the emotional intelligence of children of primary school age. The qualification work analyzed the problem of emotional intelligence in scientific research; the age-specific features of the development of emotional intelligence of younger schoolchildren are determined; ways of developing the emotional intelligence of younger schoolchildren are substantiated; a diagnostic toolkit for determining the level of emotional intelligence of younger schoolchildren is proposed; methodical recommendations on the use of game technology for the development of emotional intelligence of younger schoolchildren are given. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject емоційний інтелект uk
dc.subject ігрові технології uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject emotional intelligence uk
dc.subject gaming technologies uk
dc.subject primary school students uk
dc.subject primary education uk
dc.title Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами ігрових технологій uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу