UA : Статтю присвячено актуальним питанням впливу використання глобальних
маркетингових комунікацій у міжнародних компаніях на формування іміджу держав. Проаналізовано
взаємодію глобальних маркетингових комунікацій у міжнародних компаніях та чинників розвитку національного іміджу держави, які застосовуються на практиці в реальному світі. Виокремлені ключові
характеристики та завдання іміджу держави. Доведено значення глобальних маркетингових комунікацій
фірм, які присутні на світовому ринку, у формуванні ефективної системи регулювання національної репутації. Виокремлені пріоритетні шляхи та напрями подальшого розвитку цієї сфери наукових досліджень
RU : Статья посвящена актуальным вопросам влияния использования глобальных маркетинговых коммуникаций в международных компаниях на формирование имиджа
государств. Проанализировано взаимодействие глобальных маркетинговых коммуникаций в международных компаниях и факторов развития национального имиджа государства, которые используются на
практике в реальном мире. Выведены ключевые характеристики и задания имиджа государства. Доказано значение глобальных маркетинговых коммуникаций фирм, присутствующих на мировом рынке, при
формировании эффективной системы регулирования национальной репутации. Выделены приоритетные
пути и направления дальнейшего развития этой сферы научных исследований.
EN : The article is devoted to actual questions of the influence of global marketing communications
in international companies on the formation of the state image. The interaction of global marketing communications
in international firms with factors of national state image development which are used in practice
in real world have been analyzed. The key characteristics and tasks of state image were deduced. The meaning
of global marketing communications of firms which are presented on the world market during the formation
of the effective system of national reputation regulation has been proven. The priority ways and directions of
the further development of this sphere of scientific researches was emphasized.