Інституційний репозитарій ЗНУ

Глобальні маркетингові комунікації в міжнародних компаніях як чинник формування іміджу держави.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевцов, Є. Д.
dc.contributor.author Шевцов, Е. Д.
dc.contributor.author Shevtsov, Y. D.
dc.date.accessioned 2018-11-21T11:27:47Z
dc.date.available 2018-11-21T11:27:47Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Шевцов, Є. Д. Глобальні маркетингові комунікації в міжнародних компаніях як чинник формування іміджу держави. / Є. Д. Шевцов //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 6 (12). - C. 33 - 37 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/994
dc.description.abstract UA : Статтю присвячено актуальним питанням впливу використання глобальних маркетингових комунікацій у міжнародних компаніях на формування іміджу держав. Проаналізовано взаємодію глобальних маркетингових комунікацій у міжнародних компаніях та чинників розвитку національного іміджу держави, які застосовуються на практиці в реальному світі. Виокремлені ключові характеристики та завдання іміджу держави. Доведено значення глобальних маркетингових комунікацій фірм, які присутні на світовому ринку, у формуванні ефективної системи регулювання національної репутації. Виокремлені пріоритетні шляхи та напрями подальшого розвитку цієї сфери наукових досліджень uk
dc.description.abstract RU : Статья посвящена актуальным вопросам влияния использования глобальных маркетинговых коммуникаций в международных компаниях на формирование имиджа государств. Проанализировано взаимодействие глобальных маркетинговых коммуникаций в международных компаниях и факторов развития национального имиджа государства, которые используются на практике в реальном мире. Выведены ключевые характеристики и задания имиджа государства. Доказано значение глобальных маркетинговых коммуникаций фирм, присутствующих на мировом рынке, при формировании эффективной системы регулирования национальной репутации. Выделены приоритетные пути и направления дальнейшего развития этой сферы научных исследований. uk
dc.description.abstract EN : The article is devoted to actual questions of the influence of global marketing communications in international companies on the formation of the state image. The interaction of global marketing communications in international firms with factors of national state image development which are used in practice in real world have been analyzed. The key characteristics and tasks of state image were deduced. The meaning of global marketing communications of firms which are presented on the world market during the formation of the effective system of national reputation regulation has been proven. The priority ways and directions of the further development of this sphere of scientific researches was emphasized. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject глобальні маркетингові комунікації uk
dc.subject імідж держави uk
dc.subject міжнародні компанії uk
dc.subject брендинг uk
dc.subject національна репутація uk
dc.subject сучасна економіка uk
dc.subject глобальные маркетинговые коммуникации uk
dc.subject имидж государства uk
dc.subject международные компании uk
dc.subject брендинг uk
dc.subject национальная репутация uk
dc.subject современная экономика uk
dc.subject global marketing communications uk
dc.subject state image uk
dc.subject international companies uk
dc.subject branding uk
dc.subject national reputation uk
dc.subject modern economy uk
dc.title Глобальні маркетингові комунікації в міжнародних компаніях як чинник формування іміджу держави. uk
dc.title.alternative Глобальные маркетинговые коммуникации в международных компаниях как фактор формирования имиджа государства. uk
dc.title.alternative Global marketing communications in international companies as a factor of state image formation. uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу