UA : Робота викладена на 63 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 75 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити застосування мнемотехніки як ефективного засобу розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: мовленнєвий розвиток дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами мнемотехніки. У кваліфікаційній роботі досліджено наукові праці з питань розвитку мовлення дітей дошкільного віку, проаналізовано сучасні інноваційні технології та передовий досвід з проблеми розвитку мовлення дітей дошкільного віку, з’ясовано педагогічні умови впровадження та основні засоби мнемотехніки, що використовуються для розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку, визначено та експериментально перевірено застосування засобів мнемотехніки для розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку.
EN : The work is presented on 63 pages of printed text. The list of references includes 75 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the use of mnemonics as an effective means of speech development of older preschool children. Object of research: speech development of older preschool children. The subject of the study: the development of speech of older preschool children by means of mnemonics. In the qualification work, scientific works on the development of speech of preschool children were analyzed, modern innovative technologies and best practices on the problem of speech development of preschool children were analyzed, the pedagogical conditions of implementation and the main means of mnemonics used for the development of speech of older preschool children were clarified. the use of mnemonic tools for the development of speech of older preschool children was determined and experimentally verified.