Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами мнемотехніки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бобровська, Христина Віталіївна
dc.date.accessioned 2023-01-04T10:23:08Z
dc.date.available 2023-01-04T10:23:08Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9961
dc.description Бобровська Х. В. Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами мнемотехніки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 99 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 63 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 75 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити застосування мнемотехніки як ефективного засобу розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: мовленнєвий розвиток дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами мнемотехніки. У кваліфікаційній роботі досліджено наукові праці з питань розвитку мовлення дітей дошкільного віку, проаналізовано сучасні інноваційні технології та передовий досвід з проблеми розвитку мовлення дітей дошкільного віку, з’ясовано педагогічні умови впровадження та основні засоби мнемотехніки, що використовуються для розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку, визначено та експериментально перевірено застосування засобів мнемотехніки для розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 63 pages of printed text. The list of references includes 75 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the use of mnemonics as an effective means of speech development of older preschool children. Object of research: speech development of older preschool children. The subject of the study: the development of speech of older preschool children by means of mnemonics. In the qualification work, scientific works on the development of speech of preschool children were analyzed, modern innovative technologies and best practices on the problem of speech development of preschool children were analyzed, the pedagogical conditions of implementation and the main means of mnemonics used for the development of speech of older preschool children were clarified. the use of mnemonic tools for the development of speech of older preschool children was determined and experimentally verified. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мнемотехніка uk
dc.subject розвиток мовлення дітей uk
dc.subject дошкільна освіта uk
dc.subject діти дошкільного віку uk
dc.subject mnemonics uk
dc.subject speech development of children uk
dc.subject preschool education uk
dc.subject children of preschool age uk
dc.title Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами мнемотехніки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу