Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1003
Title: Спрямованість діяльності комплексу мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту.
Other Titles: Направленность деятельности комплекса мерчандайзинга в системе маркетингового менеджмента
Orientation of activity of the complex of merchandising in the system of marketing management.
Authors: Данкеєва, О. М.
Данкеева, О. Н.
Dankeieva, О. N.
Keywords: маркетинговий менеджмент
комплекс мерчандайзингу
роздрібне торговельне підприємство
стратегічна спрямованість
споживачі
цілі
маркетинговый менеджмент
комплекс мерчандайзинга
розничное торговое предприятие
стратегическая направленность
потребители
цели
marketing management
merchandising complex
retail trade enterprise
strategic orientation
consumers
purposes
Issue Date: 2017
Publisher: ЗДІА
Citation: Данкеєва, О. М. Спрямованість діяльності комплексу мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту. / О. М. Данкеєва //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 6 (12). - C. 73 - 77
Abstract: UA :У статті узагальнено основні спрямованості цілей комплексу мерчандайзингу на роздрібних торговельних підприємствах. Обґрунтовано необхідність визначення стратегічної спрямованості мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту роздрібних торговельних підприємств. Розроблено систему тактичних цілей комплексу мерчандайзингу, визначено основні заходи щодо виконання стратегії та наведено ефект від застосування заходів.
RU : В статье обобщены основные направленности целей мерчандайзинга на розничном торговом предприятии. Обоснована необходимость определения стратегической направленности мерчандайзинга в системе маркетингового менеджмента розничного торгового предприятия. Разработана система тактических целей мерчандайзинга, определены основные приемы выполнения стратегии и приведен эффект от применения мер.
EN : In article the main orientations of the purposes of merchandising at retail trade enterprise are generalized. Need in defined strategic orientation of merchandising in the system of marketing management of retail trade enterprise is proved. The system of tactical targets of merchandising is developed, the main methods of performance of strategy are defined and the effect of application of receptions is given.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1003
Appears in Collections:Економічний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf605.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.