Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10076
Title: | Впровадження кейс-технології в навчання хімії в закладах загальної середньої та вищої освіти |
Authors: | Гаврилішин, Євген Євгенович |
Keywords: | кейс-технологія метод ситуативних завдань методичні прийоми рівень тривожності тестування компетентності case technology situation problem method methodological techniques level of anxiety testing competence |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | UA : У роботі 50 сторінок, 3 таблиці, 4 рисунки, було використано 41 літературне джерело, із них 13 іноземною мовою.
Об’єктом дослідже ння є за стосува ння методичних прийомів кейс-технології на уроках хімії з тем «Хімічні реакції» й «Неорганічні речовини та їх властивості» в 11 класі, їх вплив на рівень тривожності учнів та їхню успішність.
Предметом дослідження є аналіз ефективності методу ситуативних завдань.
Методами дослідження є: спостереження за освітнім процесом; анкетування; тестування; аналіз результатів поточного контролю.
Метою кваліфікаційної роботи є: аналіз теоретичних можливостей при впровадженні кейс технології в освітній процес, дослідження формування ключових і хімічних компетентностей, розробка методики ситуаційних завдань при вивчені хімії, проведення експериментальної перевірки запропонованої методики.
Теоретично та експериментально визначено: позитивний вплив на поточну успішність учнів старшої школи при використанні методики ситуативних завдань на уроках хімії. EN : In the work 50 pages, 3 tables, 4 drawings, 41 literary sources were used, 13 of them in a foreign language. The object of the research is the application of methodical techniques of case technology in chemistry lessons on the topics "Chemical reactions" and "Inorganic substances and their properties" in the 11th grade, their impact on the level of students' anxiety and their success. The subject of the study is the analysis of the effectiveness of the method of situational tasks. Research methods are: observation of the educational process; survey; testing; analysis of the results of current control. The purpose of the qualification work is: analysis of theoretical possibilities when implementing case technology in the educational process, research on the formation of key and chemical competences, development of the methodology of situational tasks in the study of chemistry, conducting experimental verification of the proposed methodology. Theoretically and experimentally determined: the positive effect on the current performance of high school students when using the method of situational tasks in chemistry lessons. |
Description: | Гаврилішин Є. Є. Впровадження кейс-технології в навчання хімії в закладах загальної середньої та вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 102 "Хімія" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 50 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10076 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри хімії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gavrilishin.docx | Магістерська робота | 173.36 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.