Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10319
Title: Аналіз показників розвитку рухових якостей дітей дошкільного віку
Authors: Топчій, Ольга Олегівна
Keywords: діти дошкільного віку
фізична підготовленість
фізична активність
рухові якості
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Дипломна робота – 61 сторінок, 5 таблиць, 3 рисунки, 37 літературних джерела. Мета дослідження – здійснити аналіз динаміки розвитку показників рухових якостей дітей дошкільного віку. Об’єктом даного дослідження є навчально-виховний процес занять з фізичної культури закладу дошкільної освіти ( ясла - садок) комбінованого типу №145 "Дружна сімейка" Запорізької міської ради. Суб’єкт дослідження – діти 5-6 років. Методи дослідження – аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури, тестування фізичної підготовленості, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Зосереджена увага на важливості фізичної активності в дітей дошкільного віку. Для цього узагальнено відповідну літературу, яка поінформувала про природу фізичної активності, необхідної для сприяння здоровому фізичному, когнітивному, емоційному та соціальному розвитку в ці ранні роки. Особлива увага приділяється взаємодії між фізичною активністю та набуттям рухових навичок. Узагальнюючи вище викладене, можна зробити висновок, що рухові якості дітей п'яти-шості років, які беруть участь у дослідженні, розвиваються гетерохронно (тобто виявлені діти з різним рівнем фізичної підготовленості, різними темпами розвитку фізичних якостей), мають велику варіативність, що вказує на нерівномірність педагогічних впливів у вихованні фізичних якостей, на використання диференційованого підходу до розвитку рухових якостей старших дошкільнят.
EN : Research paper – 61 pages, 5 tables, 8 applications, 37 literary source. The purpose of research – The purpose of the study is to analyze the dynamics of the development of indicators of motor qualities of preschool children.. The object of the study – the educational process of physical training in preschool. The subject of research – preschool children of preschool educational institution (nursery). Participants of the study – children of preschool age. Methods of research – theoretical analysis of scientific and methodical literature, pedagogical supervision, pedagogical experiment, physical fitness testing, and methods of mathematical statistics. Attention is focused on the importance of physical activity of preschool children. To this, relevant literature was summarized that informed about the nature of physical activity which is necessary to promote healthy physical, cognitive, emotional, and social development in these early years. Special attention is paid to the interaction between physical activity and the acquisition of motor skills. Summarizing the above, it can be concluded that the motor qualities of five- to six-year-old children participating in the study develop heterochronically (that is, children with different levels of physical fitness, different rates of development of physical qualities have been found), have great variability, which indicates on the unevenness of pedagogical influences in the education of physical qualities, on the use of a differentiated approach to the development of motor qualities of older preschoolers.
Description: Топчій О. О. Аналіз показників розвитку рухових якостей дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник В. О. Тищенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 61 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10319
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Топчій.docxМагістерська робота4.99 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.