Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11131
Title: | Педагогічні умови сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку |
Authors: | Бакунова, Катерина Ігорівна |
Keywords: | сенсорно-пізнавальний розвиток діти дошкільного віку педагогічні умови розвивальне середовище модель sensory and cognitive development children of preschool age pedagogical conditions developmental environment model |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 61 джерело. Мета дослідження: розроблення і теоретичне обґрунтування моделі організації сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільного віку. Предмет дослідження: модель організації сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної школи; теоретично обґрунтовано модель і методику організації сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в закладі дошкільної освіти. EN : The work is presented on 64 pages of printed text. The list of references includes 61 sources. The purpose of the study: development and theoretical justification of the model of the organization of sensory and cognitive development of preschool children in the conditions of a preschool institution. The object of the study: the process of sensory and cognitive development of preschool children in the conditions of a preschool institution. The subject of the study: a model of the organization of sensory and cognitive development of preschool children in the conditions of a preschool institution. In the qualification work, the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of the modern preschool school is clarified; the model and methodology of the organization of sensory and cognitive development of preschool children in a preschool education institution are theoretically substantiated. |
Description: | Бакунова К. І. Педагогічні умови сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 64 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11131 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakunova.docx | Магістерська робота | 961.57 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.