Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11586
Title: Вплив рекламної індустрії на міжнародну економічну діяльність
Authors: Єрмоленко, Вероніка Сергіївна
Keywords: реклама
рекламна діяльність
інформація
особа
товар
advertising
advertising activity
information
person
product
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 118 с., 4 рис., 1 табл., 50 джерел. Об’єктом дослідження є реклама яка є одним із найбільш унікальних способів створити позитивний імідж компанії. Реклама часто стосується буденних і дріб'язкових питань. Отже, масовий контроль дратує, образлива, негативна реклама, але вона неминуче впливає на формування індивідуальних цінностей. Предмет дослідження – Реклама яка є одним із основних напрямів досліджень економіки, соціології, психології та лінгвістики. Мета роботи – кількісне визначення впливу реклами на економіку та зайнятість. Дослідження усунуло проміжні ефекти (наприклад, споживачі просто купують продукт на заміну старого чи вичерпаного), щоб виміряти роль самої реклами. Методи дослідження: діалектичний метод наукового пізнання, метод теоретичного узагальнення, системного аналізу, синтезу, методи статистичного та математичного аналізу, методи порівняльного аналізу, методи економіко-математичного моделювання. У роботі досліджуються теоретичні і практичні аспекти реклами на світовому ринку. Реклама відіграє таку важливу роль в економіці, оскільки вона: Надає споживачам корисну інформацію, яка розповідає їм про вибір продуктів і послуг, а також порівнює характеристики, переваги та ціни. Маючи більш повну інформацію, споживачі та підприємства часто вирішують придбати додаткові продукти та послуги.
EN : Master's thesis: 118 pages, 4 figures, 1 table, 50 sources. The object of the study is advertising, which is one of the most unique ways to create a positive image of the company. Advertising often deals with mundane and trivial matters. So, mass control is annoying, offensive, negative advertising, but it inevitably affects the formation of individual values. The subject of research is Advertising, which is one of the main areas of research in economics, sociology, psychology and linguistics. The purpose of the work is to quantify the impact of advertising on the economy and employment. The study eliminated intermediate effects (such as consumers simply buying a product to replace an old or out-of-stock product) to measure the role of advertising itself. Research methods: dialectical method of scientific knowledge, method of theoretical generalization, system analysis, synthesis, methods of statistical and mathematical analysis, methods of comparative analysis, methods of economic and mathematical modeling. The work examines theoretical and practical aspects of advertising on the world market. Advertising plays such an important role in the economy because it: Provides consumers with useful information that informs them about product and service choices and compares features, benefits, and prices. With more complete information, consumers and businesses often decide to purchase additional products and services.
Description: Єрмоленко В. С. Вплив рекламної індустрії на міжнародну економічну діяльність : кваліфікаційна робота магістра спецальності 051 «Економіка» / наук. керівник А. В. Переверзєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 118 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11586
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри міжнародної економіки, природних ресурсів і економіки міжнародного туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Єрмоленко.docxМагістерська робота300.43 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.