Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace at ZNU
Search
Search:
All of DSpace
Факультет соціальної педагогіки та психології (СПП)
Кафедра дошкільної та початкової освіти
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти
Навчальні видання кафедри дошкільної та початкової освіти
Наукові видання кафедри дошкільної та початкової освіти
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2022
Розвиток комунікативних здібностей молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі
Буренко, Тетяна Юріївна
2022
Розвиток креативності молодших школярів засобами Вальдорфської педагогіки
Вертеба, Вікторія Іванівна
2022
Формування моральних цінностей учнів початкових класів
Літвіненко, Тетяна Володимирівна
2022
Педагогічні умови естетичного виховання молодших школярів
Глотка, Марина Олександрівна
2022
Формування критичного мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі
Книш, Орина Юріївна
Discover
Author
1
Буренко, Тетяна Юріївна
1
Вертеба, Вікторія Іванівна
1
Глотка, Марина Олександрівна
1
Книш, Орина Юріївна
1
Літвіненко, Тетяна Володимирівна
Subject
4
початкова освіта
3
primary education
3
молодші школярі
2
pedagogical conditions
2
primary school education
2
молодший школяр
2
педагогічні умови
1
aesthetic education
1
communicative educational environ...
1
creativity
.
next >