Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12607
Title: Актуальні PR-заходи періоду пандемії COVID-19
Authors: Губенко, Віолетта Андріївна
Keywords: захід
подія
зв'язки з громадськістю
дискурс
криза
комунікації
west
event
public relations
discourse
crisis
communications
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Актуальність нашого дослідження. Вивчення PR-заходів періоду пандемії COVID -19 є важливим для розуміння того, як організації впоралися зі складними викликами, що виникли в результаті пандемії, і як вони адаптували свої PR-стратегії до нових умов. Це допоможе компаніям уникнути помилок, які були зроблені в період пандемії, і навчитися ефективніше комунікувати зі своїми стейкхолдерами в умовах невизначеності та небезпеки. Вивчення PR-заходів періоду пандемії також є важливим для розуміння того, які стратегії та підходи працюють у складних умовах, які можуть виникнути в майбутньому. Це допоможе компаніям готуватися до подібних криз та адаптувати свої PR-стратегії до нових умов. Крім того, вивчення PR-заходів періоду пандемії може бути корисним для студентів та професіоналів в галузі PR, оскільки це дозволяє розширити їх знання та навички в галузі PR та дізнатися про нові підходи та стратегії, які можуть бути корисними в майбутньому. Аналіз публікацій та досліджень. Сьогодні можна спостерігати багато праць, в яких досліджено розвиток рекламно-комунікаційного ринку. Зокрема, серед вітчизняних праць відзначимо роботи О.Ю. Бочко [5], Т.С. Глущенко, В. В. Добрянської [8], які досліджували динаміку розвитку рекламного ринку. В. В. Божкова, М. О. Прокопенко обґрунтовували основні особливості, визначення, класифікаційні ознаки реклами [4]. О.Вакуленко подає напрями розвитку маркетингових комунікацій торговельних підприємств [6].З початком пандемії COVID-19 активізувалися дослідження, присвячені впливу пандемії на діяльність ринку комунікацій. Проте й до цього часу залишаються недостатньо вивченими питання, пов’язані із застосуванням маркетингових комунікацій та реалізації PR-заходів у період пандемії COVID-19. Тому запропоноване дослідження є необхідним та своєчасним. Мета дослідження полягає у вивченні трансформацій у системі PR-заходів, що зумовлено виникненням пандемії COVID-19. Поставлена мета досягається вирішенням наступних завдань: 1) проаналізувати особливості комунікаційних схем як своєрідних реакцій компаній на виклики пандемії; 2) розглянути актуальні види онлайн-комунікації в умовах пандемії COVID-19; 3) простежити впровадження антикризових PR-заходів «Цитрус»; 4) розробити власну концепцію антикризових комунікацій (PR-заходу) для організації. Об'єктом дослідження стала комунікаційна стратегія компанії «Цитрус». Предметом дослідження є PR-заходи в умовах пандемії COVID-19 на підприємстві «Цитрус». Практична цінність дослідження. Використання представленого дослідження практиками зі зв’язків із громадськістю у фаховій діяльності. Проєкт містить матеріали зі вивчення практик використання антикризових комунікацій, а відтак може стати у нагоді для подальших досліджень у цьому напрямку, зокрема й для здійснення більш глибокого аналізу представлених тенденцій та відповідних узагальнень. Наукова новизна дослідження. Подані у роботі результати аналізу комунікаційних тактик та стратегій стануть при нагоді для дослідження особливостей організації дискурсу у кризових ситуаціях. Здійснені узагальнення щодо тенденцій та трансформацій дискурсу PR, зокрема event інструментарію стануть доцільними для більш глибоких та масштабних досліджень у цьому напрямку. Методи дослідження: аналіз і синтез теоретичного матеріалу, описовий, порівняння, узагальнення,. Творчий доробок. У роботі представлено творчий проект PR-заходів актуальних для підприємства «Цитрус». Структура роботи. Робота складається зі змісту, вступу, двох розділів, висновків, списку літератури, що налічує 34 джерела. Загальний обсяг роботи становить 55 сторінок.
EN : Studying PR activities during the period of the COVID -19 pandemic is important for understanding how organizations have coped with the complex challenges that have arisen as a result of the pandemic and how they have adapted their PR strategies to the new conditions. This will help companies avoid the istakes made during the pandemic and learn to communicate more effectively with their take holders in an environment of uncertainty and danger. Examining PR activities during the pandemic is also important for understanding what strategies and approaches work in the challenging environment that may arise in the future. This will help companies prepare for such crises and adapt their PR strategies to new conditions. In addition, the study of PR activities during the pandemic period can be useful for PR students and professionals, as it allows them to expand their knowledge and skills in the field of PR and learn about new approaches and strategies that may be useful in the future. Use of the presented research by public relations practitioners in their rofessional activities. The project contains materials for studying the practices of using anti-crisis communications, so it can be useful for further research in this direction, in particular, for a deeper analysis of the presented trends and relevant generalizations.
Description: Губенко В. А. Актуальні PR-заходи періоду пандемії COVID-19 : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. Д. Баранецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 55 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12607
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hubenko 2023.docxРобота бакалавра2.02 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.