Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12614
Title: | Соціальна відеореклама в Україні: проблеми ефективності |
Authors: | Кузнєцова, Анастасія Олександрівна |
Keywords: | social video advertising effectiveness issues advertising social advertising effectiveness social networks audience television channels war соціальна відеореклама питання ефективності реклама соціальна реклама ефективність соціальні мережі аудиторія телеканали війна |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | UA : У сучасному світі кожен з нас є споживачем реклами. Від простих банерів в Інтернеті до рекламних роликів на телебаченні, реклама стала невід'ємною частиною нашого повсякденного життя. Однією з найбільш популярних форм реклами в наш час є соціальна відеореклама, що зосереджується на суспільно важливих питаннях та проблемах.
Актуальність теми визначено наступними чинниками.
По–перше, соціальна відеореклама може допомогти розв'язувати суспільні проблеми, такі як боротьба зі злочинністю, насильством, наркотиками та інші. На жаль, ці теми завжди були актуальними для України. Проте, в умовах війни, з'явилася низка тем, які потребують детального наукового вивчення, зокрема маємо на увазі тему впливу соціального рекламного відеоконтенту на цільову авдиторію.
По–друге, в Україні є значна кількість громадських організацій та благодійних фондів, які працюють над різними суспільними проблемами, та, наразі, спеціалізуються на допомозі Збройним Силам України та постраждалим від російсько–української війни. Такі організації мають потребу в ефективному рекламному інструменті для просування своїх ініціатив. Відеореклама може бути дуже ефективним засобом привернення уваги до цих питань та залучення підтримки.
По–третє, українські рекламодавці все більше зацікавлені у створенні суспільно значущих рекламних кампаній, оскільки це дозволяє підтримати суспільні цінності.
Проте, на жаль, сучасних наукових розвідок із цієї теми бракує. Це і зумовило актуальність нашого дослідження.
Мета роботи: дослідити теоретико–прикладні аспекти ефективності соціальної відеореклами в Україні, її критерії та показники.
Для досягнення цієї мети необхідно вирішити такі завдання:
1. Проаналізувати ступінь розкриття теми в науковому дискурсі України.
2. Схарактеризувати особливості соціальної відеореклами в Україні та за кордоном.
3. Визначити фактори, що впливають на ефективність соціальної відеореклами в Україні.
4. Схарактеризувати соціальну відеорекламу в Україні у період війни: тематику, тригери, ефективність.
5. Репрезентувати власний творчий доробок.
Об'єкт: соціальна відеореклама в Україні у період війни 2014-2023рр..
Предмет дослідження: критерії ефективності соціальної відеореклами в Україні.
Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці таких науковців, як О.Агарков [1], Ю. Балюк [3], Г. Горбенко [7], Л.Марчук [12], І. Мороз [13], О.Обласова [15], Д.Олтаржевський [16], В.Осаула [17], Є.Педченко [21], В.Полянко [24].
У процесі дослідження застосовувалися такі загальнонаукові та спеціальні методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), проблемно–хронологічний (під час дослідження історії розвитку соціальної відеореклами); порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження рекламних матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження).
Наукова новизна роботи полягає в дослідженні проблеми ефективності соціальної відеореклами в Україні в контексті повномасштабного вторгнення росії; в аналізі змін в контенті, тоні та стратегіях соціальної реклами, що спрямовані на боротьбу з пропагандою, дезінформацією та формуванням громадської думки.
Практичне значення. Матеріали дослідження можна використовувати при написанні курсових та дипломних робіт, а також при викладанні дисциплін пов'язаних з цією темою.
Апробація роботи.
1. Кузнєцова А.О. Соціальна відеореклама в Україні: проблеми ефективності. Молода наука. 2023. Збірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2023». Запорізький національний університет. Запоріжжя : ЗНУ, 2023.
Творчий доробок (Додаток Б). У кваліфікаційній роботі бакалавра репрезентовано:
- проєкти: просування Facebook сторінки Василівської територіальної громади (було створено близько 300 рекламних, соціальних, PR–проєктів та проєктів для соціальних мереж, що значною мірою становлять результат професійної діяльності в КУ «Агенція розвитку Василівської громади» ВМР ЗО); розробка іміджу політичного діяча в межах дисципліни «Іміджелогія»;
- рекламні матеріали: 2 соціальних відеореклами «Українська Василівка крута», що були відзначені 1-им місцем в межах медіафестивалю «Європейські цінності в Україні: до взаєморозуміння та поваги»; соціальна відеореклама «Співзалежні» в межах конкурсу соціальної реклами «Збережемо майбутнє молоді»; порівняльна відеореклама ЗНУ та НУЗП; 2 соціальних відеоролика до дня безпечного Інтернету для КЗ «Кам’янська гімназія» ВМР ЗО, що були відзначені 1-ми місцями в рамках конкурсу «Реальні небезпеки віртуального світу».
Структура роботи. Кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів, вступу, загальних висновків та 13 додатків. Загальний обсяг роботи бакалавра – 63 сторінки. Список використаних джерел налічує 39 позицій (вміщений на 4 сторінках). EN : The diploma thesis is dedicated to studying the effectiveness of social video advertising in Ukraine. In the modern world, each of us is a consumer of advertising. One of the most popular forms of advertising today is social video advertising, which focuses on socially important issues and problems. However, unlike commercial advertising, assessing the effectiveness of social video advertising is not easy. The aim of the study is to analyze the development of social video advertising in Ukraine during the period of war and determine its effectiveness. The set goal involves solving the following tasks: analyzing the extent of coverage of the topic in the scientific discourse of Ukraine, characterizing the market of social video advertising in Ukraine, its main problems and advantages; analyzing the experience of using social video advertising in Ukraine and abroad; identifying factors that influence the effectiveness of social video advertising in Ukraine. During the research, the main approaches to defining the concept of "social advertising" were determined, the experience of using social video advertising abroad was analyzed, the development of social video advertising during the period of 2014-2015 and after the full-scale invasion of the Russian Federation into Ukrainian territory was examined, and the main problems of defining the effectiveness of social video advertising were demonstrated. |
Description: | Кузнецова А. О. Соціальна відеореклама в Україні: проблеми ефективності : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 63 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12614 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kuznietsova 2023.docx | Робота бакалавра | 60.29 MB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.