Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12616
Title: Позиціонування весільного українського бренду «Wedding accessories» у соціальних мережах
Authors: Лой, Діана Юріївна
Keywords: просування
торгова марка
бренд
реклама
зв’язки з громадськістю
promotion
trademark
brand
advertising
public relations
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Актуальність теми дипломної роботи зумовлена необхідністю дослідити та проаналізувати як сучасні інтегровані засоби можуть утворювати цілісну систему для комплексного просування бренду «Весільні аксесуари» на всеукраїнському ринку. Об’єкт дослідження – сучасні методи просування засобами реклами та PR українського бренду «Весільні аксесуари». Предмет дослідження – особливості просування торгової марки «Весільні аксесуари» на всеукраїнському ринку, методи та засоби розвитку бренду. Метою дослідження є виявлення найбільш ефективних способів просування українського бренду «Весільні аксесуари» в соціальних мережах. Дослідження дозволить розкрити особливості роботи з цільовою аудиторією, визначити найефективніші канали просування та виявити ті методи, які допоможуть досягти максимального ефекту. Основними завданнями є вивчення сучасних тенденцій у використанні соціальних мереж для просування товарів та послуг, а також аналіз ефективності використання цих інструментів на прикладі українського бренду «Весільні аксесуари». Методологічну основу дослідження складають праці вчених, які досліджували напрямки просування бренду в українській та зарубіжній науковій думці, а саме: Н. Брюшко, І. Дьячук, Л. Турчин, В. Храпкіна, С. Шпилик та інші. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що у роботі були детально і ґрунтовно проаналізовані сучасні інтегровані методи і засоби просування українського бренду «Весільні аксесуари». Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження можуть бути корисні для компаній, які прагнуть розвиватися в онлайн-середовищі та бути конкурентоспроможними. Творчий доробок. У роботі використано 20 постерів, які були створені під час навчання. Вони вміщені у Додатку А. Сертифікати про неформальну освіту – вміщено в Додатку Б Структура роботи: Робота складається з двох розділів із трьома підрозділами, висновків, списку використаних джерел, додатку, основний текст – 37 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано – 18 джерел.
EN : The research paper is dedicated to studying and analyzing the possibilities of using social media in promoting the Ukrainian brand «Wedding Accessories» in the market. In the context of the modern world, where virtual reality intertwines with reality, internet marketing, particularly promoting products and services through social media, is becoming increasingly important. The main objective of the study is to develop an effective promotion strategy for the «Wedding Accessories» brand using social media. This will help attract the target audience, increase brand awareness, enhance its popularity, and achieve financial success. As the brand is associated with wedding accessories, the primary target audience consists of young people planning their weddings. The research will explore various methods and strategies for social media promotion, including advertising on platforms like Facebook and Instagram, collaboration with influential bloggers, creating and promoting engaging content, organizing contests and promotions, as well as utilizing other social media tools to attract new customers and enhance loyalty among existing ones. Additionally, the research will focus on tracking the effectiveness of advertising campaigns and analyzing the results. This will help identify the most effective promotion methods and communication strategies with the target audience, as well as identify potential avenues for improving the promotion strategy in the future.
Description: Лой Д. Ю. Позиціонування весільного українського бренду «Wedding accessories» у соціальних мережах : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. О. Іванець. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 37 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12616
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Loi 2023.docРобота бакалавра12.47 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.