Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12649
Title: Книжкові ілюстрації як вияв фірмового стилю видавництва
Authors: Дмитренко, Катерина Ярославівна
Keywords: бренд
видання
ілюстрація
колір
фірмовий стиль
художник
brand
edition
illustration
color
corporate style
artist
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Книжкові ілюстрації як вияв фірмового стилю видавництва» 43 стор., 12 додатків, 32 джерела. Об’єктом дослідження є книжкова ілюстрація у контексті фірмового стилю «Видавництва Старого Лева». Предметом дослідження є феномен книжкової ілюстрації як засобу вираження фірмового стилю видавництва. Мета роботи: дослідити роль книжкової ілюстрації як прояву фірмового стилю видавництва. Реалізація мети передбачає виконання таких завдань: 1) висвітлити поняття «ілюстрація»; 2) визначити функції ілюстративного наповнення книжкового видання; 3) розкрити поняття «фірмового стилю»; 4) визначити складники фірмового стилю видавництва; 5) дослідити взаємозв'язок між фірмовим стилем «Видавництва Старого Лева» та ілюстративним наповненням виданих ним книг. Методи дослідження. Реалізація поставлених у роботі завдань здійснювалася із залученням таких методів дослідження: аналіз документів і джерел, синтез, індукція та дедукція, які були використані при виділенні загальної типології книжкових ілюстрацій та теоретичних засад поняття «ілюстрація», а також фірмового стилю видавництва. Ці методи дають можливість охарактеризувати головні вимоги до фірмового стилю видавництва і функціональних характеристик ілюстраційного оформлення видань. Методи порівняння та спостереження були нами використані при визначенні особливостей фірмового стилю та книжкових ілюстрацій «Видавництва Старого Лева». Наукова новизна дослідження полягає у вивченні ролі книжкової ілюстрації як прояву фірмового стилю видавництва. Сфера застосування. Результати можуть бути використані при написанні рефератів, курсових, дипломних робіт студентів із освітньої програми «Редакторсько-видавнича діяльність і медіамоделювання»; при підготовці до практичних занять із дисциплін «Вступ до фаху», «Редакторсько-видавнича діяльність», «Редакційно-видавничий фах. Книжкові видання»; у практичній діяльності художників, ілюстраторів, редакторів дитячих видавництв.
EN : Bachelor's qualifying work "Book illustrations as a manifestation of the publishing house's corporate style" 43 pages, 12 appendices, 32 sources. The object of the study is a book illustration in the context of the corporate style of "Stary Lev Publishing House". The subject of the research is the phenomenon of book illustration as a means of expressing the corporate style of the publishing house. The purpose of the work: to investigate the role of book illustration as a manifestation of the corporate style of the publishing house. The implementation of the goal involves the following tasks: 1) highlight the concept of "illustration"; 2) to determine the functions of the illustrative content of the book publication; 3) reveal the concept of "corporate style"; 4) determine the components of the publishing house's corporate style; 5) to investigate the relationship between the corporate style of "Old Lion Publishing House" and the illustrative content of the books published by it. Research methods. The implementation of the tasks set in the work was carried out with the involvement of the following research methods: analysis of documents and sources, synthesis, induction and deduction, which were used to identify the general typology of book illustrations and the theoretical foundations of the concept of "illustration", as well as the corporate style of the publishing house. These methods make it possible to characterize the main requirements for the corporate style of the publishing house and the functional characteristics of the illustrative design of the publications. The methods of comparison and observation were used by us to determine the features of the corporate style and book illustrations of "Stary Lev Publishing House". The scientific novelty of the study consists in the study of the role of book illustration as a manifestation of the corporate style of the publishing house. Scope of application. The results can be used when writing abstracts, term papers, diploma theses of students from the educational program "Editorial and publishing activities and media modeling"; in preparation for practical classes in the disciplines "Introduction to the profession", "Editorial and publishing activity", "Editorial and publishing profession. Book publications"; in the practical activities of artists, illustrators, editors of children's publishing houses.
Description: Дмитренко К. Я. Книжкові ілюстрації як вияв фірмового стилю видавництва : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник І. Ф. Горбенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 50 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12649
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДМИТРЕНКО.docxРобота бакалавра2.28 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.